Bezichtiging/aankoop 2cv
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Wat is er toch met die toeters. Iedereen biedt ze ineens aan. Op marktplaats stikt het ervan.
Er gaat niks boven de Dixie hoorn Yeeehaaaaaa!!!
Er gaat niks boven de Dixie hoorn Yeeehaaaaaa!!!
Laatst gewijzigd door Punky op vr 28 apr, 2006 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ramon, dan is ie voor jou
nee, frank ik had er nog 2 gekocht van iemand uit m'n klas, 1 voor die dooie, en 1 over...
nee m'n eigen waar ik zo lekker mee naar dames kan fluiten.... die blijft!
nee, frank ik had er nog 2 gekocht van iemand uit m'n klas, 1 voor die dooie, en 1 over...
nee m'n eigen waar ik zo lekker mee naar dames kan fluiten.... die blijft!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Hee Frank, ik zag je bod op een acadiane op Marktplaats. Ik zou eigenlijk ook wel een aca of besteleend erbij willen hebben.
Maaruh, ben je een nulletje vergeten met bieden? 50 euro is wel erg weinig
In bestelling: Citroën ë-C4 Shine in Elixer Red
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Nouja die onderkant is toch wel slecht? En 50 euro, ach ja ik zoek altijd naar gelukDennis-Caro schreef:Hee Frank, ik zag je bod op een acadiane op Marktplaats. Ik zou eigenlijk ook wel een aca of besteleend erbij willen hebben.
Die acadiane zou ik wel eerst laten nakijken voor je ermee gaat rijden, 750 euro voor een goede aca is wel weinig
Frank
(Hey Dennis, als je die aca koopt en je doet niks met je bleu lagune eend.. dan hoor ik het wel! , mooi ding man! )
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
die acadiane is voor z'n doen écht goed. er zit wat werk aan de onderkant, maar als je m voor 650 euro kopen kan is dat een goede prijs!!
en aan de meeste aca's zit wat werk, meetal aan de zijpanelen en in de hoeken(de welbekende witte vochtabsorberende citroen kit)
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 16902.html
en aan de meeste aca's zit wat werk, meetal aan de zijpanelen en in de hoeken(de welbekende witte vochtabsorberende citroen kit)
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 16902.html
-
- Regelmatige poster
De advertentie zegt dat het chassis en de bodem in 'puntgave' toestand zijn. Of dat echt zo is...tsja. Enne, geluk zoeken? Ik denk dat dat voor die 50 euro niet gaat lukken. Hij vraagt 750 euro, missschien wil ie nog wel zakken maar ik denkt niet naar 50 euro Hij is Sinterklaas nietNouja die onderkant is toch wel slecht? En 50 euro, ach ja ik zoek altijd naar geluk
Je mag mijn Blue Lagune altijd overnemen, Frank. Noem maar een prijs (een grote veelvoud van 50 euro, graag), hahahah(Hey Dennis, als je die aca koopt en je doet niks met je bleu lagune eend.. dan hoor ik het wel! , mooi ding man! )
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
-
- Veelvuldig poster
Nee, sinterklaas zou t gratis hebben gegevenDennis-Caro schreef:De advertentie zegt dat het chassis en de bodem in 'puntgave' toestand zijn. Of dat echt zo is...tsja. Enne, geluk zoeken? Ik denk dat dat voor die 50 euro niet gaat lukken. Hij vraagt 750 euro, missschien wil ie nog wel zakken maar ik denkt niet naar 50 euro Hij is Sinterklaas niet
Wat is dat nou voor instelling? Die mooie eend van je doe je toch niet weg? En ik bied je vast niet genoeg, tuurlijk wel meer als 50 euro, maar nooit zoveel als jij voor je eend hebt betaald ..!Dennis-Caro schreef:Je mag mijn Blue Lagune altijd overnemen, Frank. Noem maar een prijs (een grote veelvoud van 50 euro, graag), hahahah(Hey Dennis, als je die aca koopt en je doet niks met je bleu lagune eend.. dan hoor ik het wel! , mooi ding man! )
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Frank, ik verkoop m'n eend niet zomaar maar als er een liefhebber zoals jij een goed bod doet....ik ben gek op m'n eend maar het is niet de laatste op de wereld dus ik zou dan weer een andere leuke kopen.Wat is dat nou voor instelling? Die mooie eend van je doe je toch niet weg? En ik bied je vast niet genoeg, tuurlijk wel meer als 50 euro, maar nooit zoveel als jij voor je eend hebt betaald ..!
Als ik 'm nu zelf helemaal gerestaureerd zou hebben zou het misschien anders zijn maar er is zoveel leuks te koop dat ik er niet heel veel moeite mee zou hebben....alhoewel ik nu wel weet dat dat een goede eend is en dat moet je bij een andere altijd maar weer afwachten.
Leuk! Vooral die witte vind ik wel wat. De blauwe heeft teveel 'opties' naar mijn zinHey Dennis, is dit niet wat meer voor jou? Ook in een mooie blauwe kleur!
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001