Bericht
door catscit » za 1 jul, 2006 22:25
stap1, grote beurt: kleppen stellen, nieuw bougies, kabels controleren, ontsteking controleren, stationair mengsel afstellen, vlotter afstellen, etc etc.
Dan: start ie koud wel goed of ook niet? als ie eigenlijk altijd slecht start (meer als 2 slagen nodig heeft voor ie in iedergeval dreigt te gaan starten), zie stap1!!!!!!!!!!
en meet de compressie eens na, misschien inlaat lek / valse lucht?
Start ie koud wel goed, maar warm niet, leer starten! Gas vol intrappen, wachten (gas beneden houden), en DOORstarten tot je accu plat is (gas beneden houden).
ALs dat wel lukt dan staat ie stationair te rijk, MAAR DAN HEB JE STAP 1 DUS NIET GOED DOORLOPEN!
echtwaar mensen, zelfs zonder 123 moeten die dingen gewoon goed starten, zowel warm als koud. Als een andere bobine niet helpt betwijfel ik of het uberhaupt de bobine is. Bobines gaan ZELDEN kapot, enkel als ie heel lang op contact gestaan heeft met de contactpuntjes dicht...
onderhoud is ALLES