foto's kilometerteller
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
hoeveel is een paar honderd??
ongeveer 35 pk op krukas zou iets meer zijn op de wielen
verslagje staat op m'n site www.charleston-tuning.nl.tt
ongeveer 35 pk op krukas zou iets meer zijn op de wielen
verslagje staat op m'n site www.charleston-tuning.nl.tt
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hierbij een foto van mijn km teller
het formaat is een beetje lomp om hier te plaatsen, ik zal hem straks even verkleinen
het formaat is een beetje lomp om hier te plaatsen, ik zal hem straks even verkleinen
Laatst gewijzigd door Flying Duckman op di 1 aug, 2006 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
geen foto gemaakt. Maar op weg naar oss, achter een XM gereden. Die had de cruisecontrol op 120 staan, en ik kon m eigenlijk makkelijk volgen. Alleen als ik ff van mijn gas af moest was het moeilijker er weer snel bij te zijn. Ging eigenlijk heel aardig. Mijn teller wijkt dus 20 m af, want ik kwam niet boven de 100 (5300 rpm) op de teller.
Als ik dan weer naar die XM toereed ging de teller naar de 110, en dat was dan 5600 rpm.
Nou heb ik m al boven de 6200 rpm op de snelweg gehad. Nu haal ik dat niet meer, waarschijnlijk de ontsteking en kleppen weer eens doen, en dan zou het wel weer moeten denk ik.
Greatnix Spookeend
Als ik dan weer naar die XM toereed ging de teller naar de 110, en dat was dan 5600 rpm.
Nou heb ik m al boven de 6200 rpm op de snelweg gehad. Nu haal ik dat niet meer, waarschijnlijk de ontsteking en kleppen weer eens doen, en dan zou het wel weer moeten denk ik.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het ging best lekker, de hele weg tegen de 120 gereden en af en toe er overheen. Ik had de camera ook op de stuurkolom staan, relaxed is deze snelheid nietOnsEendje2 schreef:Gefeliciteerd! Het zal schudden zijn geweest met die snelheid ... zo te zien
Maar het ging makkelijk en de motor gaf geen krimp...
Geen idee hoe snel dit was, want ik haalde veel auto's in en dat verbaasde mij, zover ik weet geeft mijn teller iets teveel aan, ik gok dus eerder dat ik rond de 115 reed, maar ik haalde erg veel mensen in. Mijn teller maar eens kijken met mijn horloge op die snelheid, ik heb er een tachometer op zitten, die liegen niet!
-
- Veelvuldig poster
Valt mij ook altijd op dat 120 rijden zo makkelijk gaat. Simpel tot 120 en dan is het op. Ook wijkt de teller maar weinig af. Rij wel eens met gps in OnsEendje, maar zelfs rond 120 is de afwijking max 5km/u.Flying Duckman schreef:Maar het ging makkelijk en de motor gaf geen krimp...
Geen idee hoe snel dit was, want ik haalde veel auto's in en dat verbaasde mij, zover ik weet geeft mijn teller iets teveel aan, ik gok dus eerder dat ik rond de 115 reed, maar ik haalde erg veel mensen in. Mijn teller maar eens kijken met mijn horloge op die snelheid, ik heb er een tachometer op zitten, die liegen niet!
Andere auto's wijken vaak wat meer af (wat verklaart dat we ze inhalen).
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Gistermiddag (sorry ook helaas geen foto's) 125 km/u !!!
Wind(krachtje 6 of zo) mee op de A4, teller zat net op 115 km/u maar volgens mij gaat die nooit verder dat rij ik altijd. Maar me toerenteller stond wel op 6100 rpm. Toen maar ff gas los gelaten en weer nou ja 115 km/u gaan rijden, beetje veel toeren voor me oude blokje.
Groetjes Cas
Wind(krachtje 6 of zo) mee op de A4, teller zat net op 115 km/u maar volgens mij gaat die nooit verder dat rij ik altijd. Maar me toerenteller stond wel op 6100 rpm. Toen maar ff gas los gelaten en weer nou ja 115 km/u gaan rijden, beetje veel toeren voor me oude blokje.
Groetjes Cas
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nou ik heb eindelijk een navigatiesysteem van iemand geleend om mijn kilometerteller te ijken.
En ik heb acuut besloten zelf nooit zo'n ding aan te gaan schaffen, wat een ellende zeg! Nu kan ik er al slecht tegen als mensen mij gaan vertellen wat ik moet gaan doen en dan moet ook nog zo'n navigatiesysteem mij vertellen hoe ik moet rijden! Als ik ergens een tering hekel aan heb...
Affijn, nu werkt zo'n ding ook natuurlijk niet in een omgeving waar je echt heel erg bekend bent en het ging me er alleen om dat ik de snelheid eens kon meten.
Wat je ziet is de route die ik rijdt, de afstand die ik geprogrammeerd had (eens gekeken hoever en waar hij me langs stuurt als ik volgende week op vakantie ga). In het groot de afstand tot de volgende afslag, affijn, rechtsonderin staat het 119 km/h echte kms!
Ik dacht altijd dat mijn teller heel erg afweek. We hebben de Twingo geprobeerd en daar zit tussen de 4 en de 6 km in vanaf 80 km/h.
bij de eend 80km/h op de teller, 80 km/h op de navigatie
100 km/h op de teller, 100 km/h op de navigatie
105 km/h is 105 km/h
110 km/h is 110 km/h
115 km/h is 115 km/h
en jawel 119 km/h is dus ook 119 km/h
Dus mijn teller is eigenlijk heel erg nauwkeurig! Da's altijd weer fijn om te horen
Maar ik ben blij dat ik morgen die handheld pc weer lekker terug mag brengen, dan pak ik mijn papieren er wel weer bij als ik ergens naar toe wil....
het is mij te beperkt, omwegen herkent die niet, hij stuurt je gewoon weer dezelfde kant op. Hij berekent de snelste wegen, maar als je dwars door een stad moet rijden is het niet het snelst, eromheen is dan het snelst, maar ja...
En ik heb acuut besloten zelf nooit zo'n ding aan te gaan schaffen, wat een ellende zeg! Nu kan ik er al slecht tegen als mensen mij gaan vertellen wat ik moet gaan doen en dan moet ook nog zo'n navigatiesysteem mij vertellen hoe ik moet rijden! Als ik ergens een tering hekel aan heb...
Affijn, nu werkt zo'n ding ook natuurlijk niet in een omgeving waar je echt heel erg bekend bent en het ging me er alleen om dat ik de snelheid eens kon meten.
Wat je ziet is de route die ik rijdt, de afstand die ik geprogrammeerd had (eens gekeken hoever en waar hij me langs stuurt als ik volgende week op vakantie ga). In het groot de afstand tot de volgende afslag, affijn, rechtsonderin staat het 119 km/h echte kms!
Ik dacht altijd dat mijn teller heel erg afweek. We hebben de Twingo geprobeerd en daar zit tussen de 4 en de 6 km in vanaf 80 km/h.
bij de eend 80km/h op de teller, 80 km/h op de navigatie
100 km/h op de teller, 100 km/h op de navigatie
105 km/h is 105 km/h
110 km/h is 110 km/h
115 km/h is 115 km/h
en jawel 119 km/h is dus ook 119 km/h
Dus mijn teller is eigenlijk heel erg nauwkeurig! Da's altijd weer fijn om te horen
Maar ik ben blij dat ik morgen die handheld pc weer lekker terug mag brengen, dan pak ik mijn papieren er wel weer bij als ik ergens naar toe wil....
het is mij te beperkt, omwegen herkent die niet, hij stuurt je gewoon weer dezelfde kant op. Hij berekent de snelste wegen, maar als je dwars door een stad moet rijden is het niet het snelst, eromheen is dan het snelst, maar ja...
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nog 1 ding ook. Ik klaagde er afgelopen weekend al over tijdens het grenstreffen, dat ze hier in het westen denken dat dit duitsland, of polen al is. Nou ik kan je vertellen, het navigatiesysteem denkt er net zo over. Onderin beeld staat A31. Als je op de kaart gaat kijken dan zie je de A31 pas in duitsland verschijnen en ik rijdt hier toch nog echt op de A35, waarna de N35 nog volgt en pas na een km of 5 begint de A31 pas...
zucht, wat is het toch zwaar hier in het oosten des lands
zucht, wat is het toch zwaar hier in het oosten des lands
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Onze eerste dag met mijn wolkje.....terug uit Hoek van Holland rijden, mooie dag, wind mee en dit was onze té slechte foto.....hij kon harder nog...
De flits zit er uiteraard vol in...maar je ziet dat ie over de 120 gaat...omdat we zo gefixeerd waren op het dashboard hebben we ingehouden....en de flits was vrij heftig...haha..dus meer kan ik er even niet van maken...maar ik beloof hier plechtig dat als ik met één hand kan sturen...dat ik éérst durf te zwaaien naar mijn mede eendrijders behalve een grote lach te geven...en dan een foto maak van hoe hard we kunnen scheuren met mijn wolkje...
De flits zit er uiteraard vol in...maar je ziet dat ie over de 120 gaat...omdat we zo gefixeerd waren op het dashboard hebben we ingehouden....en de flits was vrij heftig...haha..dus meer kan ik er even niet van maken...maar ik beloof hier plechtig dat als ik met één hand kan sturen...dat ik éérst durf te zwaaien naar mijn mede eendrijders behalve een grote lach te geven...en dan een foto maak van hoe hard we kunnen scheuren met mijn wolkje...
Laatst gewijzigd door Maaikie op vr 20 apr, 2007 23:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
jaaaa!
Het beginnen steeds meer foto's te worden.
Echt te gek. Jammer dat nog niemand de magische grens van 220 heeft gehaald...
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Rollo schreef:jaaaa!
:lol:
*Maaikie valt van de bank van het lachen, en raapt zichzelf weer bij elkaar*
Ik heb de champagne koud staan voor mijn eerste snelheidsboete...
Kingfisher Sky Celliste
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
wind mee 120 op de teller? dat doet de mijne al zonder wind....Maaikie schreef:Onze eerste dag met mijn wolkje.....terug uit Hoek van Holland rijden, mooie dag, wind mee en dit was onze té slechte foto.....hij kon harder nog...
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black