ongeveer 35 pk op krukas zou iets meer zijn op de wielen
verslagje staat op m'n site www.charleston-tuning.nl.tt
Het ging best lekker, de hele weg tegen de 120 gereden en af en toe er overheen. Ik had de camera ook op de stuurkolom staan, relaxed is deze snelheid nietOnsEendje2 schreef:Gefeliciteerd! Het zal schudden zijn geweest met die snelheid... zo te zien
Valt mij ook altijd op dat 120 rijden zo makkelijk gaat. Simpel tot 120 en dan is het op. Ook wijkt de teller maar weinig af. Rij wel eens met gps in OnsEendje, maar zelfs rond 120 is de afwijking max 5km/u.Flying Duckman schreef:Maar het ging makkelijk en de motor gaf geen krimp...
Geen idee hoe snel dit was, want ik haalde veel auto's in en dat verbaasde mij, zover ik weet geeft mijn teller iets teveel aan, ik gok dus eerder dat ik rond de 115 reed, maar ik haalde erg veel mensen in. Mijn teller maar eens kijken met mijn horloge op die snelheid, ik heb er een tachometer op zitten, die liegen niet!
Rollo schreef:jaaaa!
Het beginnen steeds meer foto's te worden.
Echt te gek. Jammer dat nog niemand de magische grens van 220 heeft gehaald...
![]()
![]()
wind mee 120 op de teller? dat doet de mijne al zonder wind....Maaikie schreef:Onze eerste dag met mijn wolkje.....terug uit Hoek van Holland rijden, mooie dag, wind mee en dit was onze té slechte foto.....hij kon harder nog...