Diameter weet ik niet uit mijn hoofd. Hij schuift net over het verbindingsstuk dat op de carberateur zit.
Foto's op de computter zetten wil nog maar niet lukken.
Ik zal is gaan kijken voor een andere sproeier (120) misschien is dat al beter
Problemen na monteren powertube
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik heb de tube rechtstreeks naar de carberateur gedaan, hier zit wel een filter tussen, maar ik denk dat ik al weet wat het probleem is: De tube krijgt niet voldoende lucht doordat de luchtfilter er in zit, zonder filter erin loopt ie een stuk sneller!! Dus nu iets verzinnen om meer druk op de tube te krijge:D
Ik heb ook een zelfgemaakte powertube op een standaard luchtfilterhuis, dat loopt perfect.
Heb daarna de sproeiers aangepast en rij nu met 105 op de eerste trap en ik geloof 95 in de tweede trap. Nog groter sproeiers kan prima , maar mijn ervaring is dat het geen vermogen oplevert en alleen maar brandstof kost.
Overigens, als je een sportluchtfilter hebt zou ik dat laten zitten en er een soort expansie vat omheen maken wat je dan weer kan laten vullen door je power tube. Ik heb zo'n soort constructie op verschillen engelse race eenden gezien en misschien werkt dat dus goed.
Succes en de groetjes, Bart
Heb daarna de sproeiers aangepast en rij nu met 105 op de eerste trap en ik geloof 95 in de tweede trap. Nog groter sproeiers kan prima , maar mijn ervaring is dat het geen vermogen oplevert en alleen maar brandstof kost.
Overigens, als je een sportluchtfilter hebt zou ik dat laten zitten en er een soort expansie vat omheen maken wat je dan weer kan laten vullen door je power tube. Ik heb zo'n soort constructie op verschillen engelse race eenden gezien en misschien werkt dat dus goed.
Succes en de groetjes, Bart