Ik sluit me bij alle voorgangers aan, mijn eerste aankoop was wel een rampenbak.
( Hoewel ik van deze dan weer een deugd heb gemaakt omdat ik veel plezier heb in het opknappen van dit eendje )
Maar anyway, een eend kopen voor dat budget moet lukken, MAAR als je zoveel geld uitgeeft laat hem inderdaad keuren door iemand die er verstand van heeft.
Voor dat geld wil je hem ook minimaal op een brug hebben gezien ( zodat je ook goed de onderkant kunt bekijken ) En als je hem koopt van een echte eenden liefhebber zal deze je dit ook aanraden en zeker geen bezwaar tegen hebben.
Ook het pre 1978 model is erg aan te raden, want dit zijn echt beter auto's. Hoewel een na 1978 model met een nieuw chasis op zich ook prima zou kunnen zijn, echter in de nieuwe chasis zit ook weer ERG VEEL kwaliteits verschil.
Al met al, neem er de tijd voor, neem iemand mee die er verstand van heeft en laat hem keuren.
Als je hier op de website kijkt zijn er genoeg speciale eendengarage's in de buurt die dat voor je kunnen doen. Of koop hem bij een eendengarage, kost wel iets meer maar kun je iig wel garantie bedingen.
Succes en Welkom bij de club