Ze was er wel erg aan toe maar de belangrijkste onderelen bleken nog zeer goed te zijn. Ik had haar aangeschaft voor sleutel / knutselauto voor de wat apartere dingen. Nu ze zo goed bleek te zijn ga ik de dyane toch klaarmaken.
Ze heeft weer een kenteken gekregen ( november 1972) het chassis ( keihard!) is schoon gemaakt en in de grondverf gezet en netjes weer zwart gemaakt. De koets heeft de aandacht gehad ( eigelijk geen laswerk aan) de onderdelen die ik miste ben ik langzaam weer bij elkaar aan het zoeken ( ja oranje tenere met een bruin dashbord is wat lastiger)
2 weken terug heb ik de deuren schoon gemaakt en getectyleerd, dan kon ik daarna de oranje deurpanelen weer monteren.
Gister 4 nieuwe banden gemonteerd, een ashoes vervangen en de ruitenwisser / sproeier in orde gemaakt.
De motor had al een grote beurt gehad. Het remsysteem is vervangen voor een groen systeem omdat er ook een schijvenbak is in gekomen.
Gisteravond de accu van de casper en hobbes eend erin gezet, een scheut benzine erin en na een paar kuchels liep ze!
Er zit nog wel wat werk aan om hem af te maken maar dat heeft niet zo'n haast. de dyane is nog steeds geschorst.
Ik hoop er volgend jaar toch mee de weg op te kunnen