Alleen ik word een beetje gek van alle 'té wauw gekke fantastische briljante chassis' die er worden aangeboden. De chassis die ik tot zo ver heb kunnen vinden zijn deze:
Opties:
-Chassis de Paris van de Eendengarage met 15 jaar garantie
-Duits fabrikaat chassis van Duckservice met 11 garantie (franzose ??)
-Gegalvaniseerd Citroen Chassis van Eendenspul
-Cassis Chassis?? Kan ik nergens iets over vinden?
Wat ik graag wil weten: wie heeft er eentje gekocht en wat zijn zijn ervaringen er mee?
Ik las een topic (jaja alle topics die maar iets gerelateerd zijn heb ik er inmiddels over gelezen) over dat het chassis de paris van de Eendengarage niet door de RDW komt en nog niets anders niet zo positiefs. Alleen dat topic is van ruim twee jaar terug en op de site pretendeert deze dat die wél door de RDW komt....

Ik begrijp dat het gegalvaniseerd chassis nu wél mag, dus daar hoeven we het in principe ook niet over te hebben.
Verder wordt er ook een aantal keer een Cassis chassis genoemd. Alleen kan ik daar verder niets over vinden. Iemand meer info daar over?
Ik ben benieuwd of dit topic lang te leven heeft omdat ik wél namen noem. Ik las ergens ook: "we weten allemaal over welk chassis we het hebben"... Nou ik niet, en wellicht meerdere mensen niet. Als we het hier bij ervaringen van mensen zelf houden lijkt me er toch niet te veel verkeerd.
Is het misschien een idee om overzichtelijk de mogelijkheden op te sommen voor mensen die in de toekomst hun keuze willen maken?
Groeten,
Rens