Bericht
door catscit » ma 6 nov, 2006 18:14
uitlijning is toe-in en toe-out.
Het effect van de 150% veren (waar haal je die dan?) is dat de handel stugger wordt. Zolang je de uitslag beperkers niet aanpast (en het gaat dan om dat pootje op de arm wat bij een ami of po een rubber stopje heeft, bij een eend is het gewoon metaal op metaal) blijft het zo dat de veer spaningsloos is als je iets uitveert.En daar wil ik ECHT niet mee rijden.
Nu ben ik zo'n idioot die het leuk vind met met 80 over een drempel te vliegen, en ik heb m'n autos dan ook achter zo hoog mogelijk (zoiezo handing vanwege de lpg tank) en voor niet te hoog, maar meer op de citroen hoogte, dat rijdt mijns inziens het beste en ik heb er VEEL mee geexperimenteerd.
Mij intereseren de looks helemaal niks, ik wil dat het voortreffelijk rijdt.
Ik doe ook geen jaar met een setje banden bijv en schokbrekers gaan bij mij zo hard als remschijven. En als je dan 40.000km per jaar rijdt (wel voornamelijk snelweg) dan vervang je een hoop in een jaar!
uitzondering zijn de 4 cylinders, als die voor te hoog staan dan stijgen ze op vanaf 160 maar dat is hier geen issue geloof ik.