LE's restauratie
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Zou ik doen, de polyesther spatborden zijn door en door glasvezelfkleurig gekleurd ja, maar als deze goed zijn zou ik deze gewoon meeverzinken met al het andere gedoe wat je hebt, want ze zijn veruit het relaxed.
Ik heb nu polyesther, maar ze staan zo strak dat ze volgensmij doormidden breken bij de eerste voetbal die er tegenaan komt
Ik heb nu polyesther, maar ze staan zo strak dat ze volgensmij doormidden breken bij de eerste voetbal die er tegenaan komt
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Ja dat zijn ze.
De pasvorm gaat op zich nog wel, maar dat lipje aan de achterkant [waar je ze me een klemmetje vastzet aan de koets] staat helemaal naar achteren gebogen, waardoor het hele ding fout zit helaas kun je dat dus niet goed buigen, en als je het eraf haalt gaan die dingen grandioos klapperen.
De pasvorm gaat op zich nog wel, maar dat lipje aan de achterkant [waar je ze me een klemmetje vastzet aan de koets] staat helemaal naar achteren gebogen, waardoor het hele ding fout zit helaas kun je dat dus niet goed buigen, en als je het eraf haalt gaan die dingen grandioos klapperen.
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Neen niet dat ik weet, maar alle gaten moet je sowiso zelf nog boren
Ik zou ook niet weten of dat moet, daar mijn oude spatborden helemaal rot waren en ik er dus geen goed voorbeeld aan had;)
Maar t zit echt helemaal naar achteren gebogen hoor, en het is bij allebei de spatborden ook op een andere manier dus je ziet zo dat r wat fout zit.
Ik zou ook niet weten of dat moet, daar mijn oude spatborden helemaal rot waren en ik er dus geen goed voorbeeld aan had;)
Maar t zit echt helemaal naar achteren gebogen hoor, en het is bij allebei de spatborden ook op een andere manier dus je ziet zo dat r wat fout zit.
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Heavy user