LE's restauratie
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Mijn achterspatborden komen ook van Duckservice, en Mijn voorste verzinkte ook. Met name die voorste zijn een ramp, want die moet je er gemakkelijk op en af kunnen halen bij onderhoud, het is echt een heksenklus om ze erop te zetten, eraf gaat wel. Zodra je 3 moeren los hebt springen ze er uit zichzelf vanaf
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Ja dat snap ik, maar ik had het over de pasvorm; die hoeft niet persé goed te zijn omdat ie van kunststof is. Ik ben ietwat sceptisch geworden over imitatie onderdelen, of ze nou van een goede eendenboer zijn of niet. Maar als ze niet passen hoor k het hier wel eh
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Ik zou het in principe goed vinden, maar ik heb nog geen motor en kentekens, dus dat zou wat lastig worden
Ik kan ook gewoon wel ff wachten tot jij een koets hebt, zo'n haast heb ik ook niet met betere spatborden. Eerst maar zorgen dat het ding rijdt. Dan een BMW motor erin, en kijken waar in de spatborden er gaten moeten komen. Ik heb dus nog tijd totdat ik een BMW motor heb!
Ik kan ook gewoon wel ff wachten tot jij een koets hebt, zo'n haast heb ik ook niet met betere spatborden. Eerst maar zorgen dat het ding rijdt. Dan een BMW motor erin, en kijken waar in de spatborden er gaten moeten komen. Ik heb dus nog tijd totdat ik een BMW motor heb!
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
en anders maakt hij ze pasend Desnoods moet je er aan vast kitten ze komen erop. Ze zullen waarschijnlijk wel goed passen wanneer er een afdruk is gemaakt van de originele citroen spatborden en er gebruik wordt gemaakt van een strakke koets...dus geen laswerk in achterschermen etc. Zelfs met stalen spatborden is het vaak al een heel gedoe om ze er strak op te krijgen....en dan nog het stripje er tussen wurmen....keep it cool...want voor je het weet beschdig je de lak...maar daar ben je de eerst volgende maanden nog niet aan toe;)
succes met het vinden van een nieuwe koets..en meteen laten verzinken...nooit meer roest. Hadden ze meteen moeten doen vroeger...dan hadden er nu nog veel meer eenden gereden.
succes met het vinden van een nieuwe koets..en meteen laten verzinken...nooit meer roest. Hadden ze meteen moeten doen vroeger...dan hadden er nu nog veel meer eenden gereden.
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
Ik ben al van plan om een gegalvaniseerde koets te kopen. Kost 3500-4000 euro, maar dat betekent nooit meer roest en ook geen gedoe met lassen meer. Tuurlijk kan je voor 4000 pleuro een leuk stukje lassen, maar dan staat je Eend om de haveklap in de garage en mooier wordt het er niet van.
Afblijven.