Finisching touch misschien maar die Bellen.?? op de motorkap maken de eend wel speciaal..
En dat was de bedoeling van de eend ook toch...

Kijk eens bij de markt op deze site of marktplaats.nl.racerworx schreef: Wie weet komt er nog wel eens een Eendje bij. Als iemand wat aanbiedt kan ik moeilijk weigeren, toch?![]()
Arne
Nee, dat niet, maar omdat ik deze week al onze tweede auto koop, mag het eigenlijk niets kosten... Ophalen is dan geen probleemPunky schreef:Daar worden er genoeg aangeboden!!!Of moeten ze de eend tot voor je deur brengen.
Leuke foto Maarten, maar zou je hem iets kleiner willen maken aub. Dan verschuift het forum niet zo erg.respect the duck schreef:hoi mijn naam is maarten en ben 18 jaartjes jong en heb sins n maandje n eend gekocht, ...!
Klinkt herkenbaar!!!Charlotte schreef:Besmetting kwam eigenlijk weer via mijn zoon Tom (Duckpower) toen hij zijn eend kocht. Een soort vogelgriep ???
Welkom , leuke eend mijn eerste auto was ook een eend Voor velen hier waarschijnlijk....respect the duck schreef:hoi mijn naam is maarten en ben 18 jaartjes jong Bla Bla Bla Bla Bla al met al redelijk wat peg voor n beginner maar ik ben nog helemaal gek van mn echt lelijke eendje!!!