Slotcilinder
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
smeren is nooit goed, da koekt op den duur het mechaniekje vast, en werkt het niet meer.
uit elkaar halen, schoonmaken met bv remmenreiniger (bussen gaan hier erg hard, lol) en dan in elkaar zetten met een beetje grafietpoerder (of overal even goed met een potlood over heen schrapen) en dan zou het volgens mij weer lang goed moeten gaan
Nu is een setje van 3 sloten met verse sleutels niet zo heel duur (18 euro??), maar eerst maar es kijken of je het zo weer op kunt lossen?
En anders kun je altijd nog even de "werkende" overzetten naar de kant die het meeste gebruikt.
Greatnix Spookeend
uit elkaar halen, schoonmaken met bv remmenreiniger (bussen gaan hier erg hard, lol) en dan in elkaar zetten met een beetje grafietpoerder (of overal even goed met een potlood over heen schrapen) en dan zou het volgens mij weer lang goed moeten gaan
Nu is een setje van 3 sloten met verse sleutels niet zo heel duur (18 euro??), maar eerst maar es kijken of je het zo weer op kunt lossen?
En anders kun je altijd nog even de "werkende" overzetten naar de kant die het meeste gebruikt.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
Heb ik ervaring mee (helaas, slot was er uit gerammeld). Gewoon vinger in het gat steken en hand draaien en maar hopen dat je vinger niet knapt.thomaaas schreef:Ik bedoel: Als je slotpen eruit is zit daar ergens een vierhoekig stuk niets, en daar past je contactsleutel diagonaal in als het goed is. Dan kun je de deur openen
Lijkt me ook nog eens leuk om via de achterklep in te stappen
Afblijven.
-
- Heavy user
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Heavy user