Nieuw gegalvaniseerd chassis

Reparaties, modificaties en onderhoud
sander 2cv
Beginner
Beginner
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 28 jul, 2006 15:36
Locatie: steenokkerzeel B

chasis

Bericht door sander 2cv » do 4 jan, 2007 17:33

hey,
ik woon in belgie...ik haal de meeste van mijn stukken in brussel (garage royen) of in diest (CQS) deze levere vooral de onderdelen van cassis club. ik heb met een vriend al 1 geit gerestoreerd, we hebben ook een nieuw chasis gestoken, een origineel van cassis club.(wel een NIET gegalvaniseerd, omdat dit niet toegelaten was voor de RDW keuring)
en we zijn toch zeer tevreden over dit chasis... alles past er mooi op, en niet te onderscheiden van het echte chasis dus ook geen probleme op de RDW keuring...
maar ik weet ook niet hoe het juist zit in nederland,of je ze kan vinden en of je er mee door de RDW keuring geraakt, maar naar mijn mening zijn ze dus wel van degelijke kwaliteit...

mvg
sander

backfire
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5836
Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door backfire » do 4 jan, 2007 17:39

Ook hier zijn de chassis van cassis toegestaan ,hebben tegenwoordig rdw certificaat. En inderdaad persoonlijk vind ik het ook 1 van de mooiste chassis die er te krijgen zijn.

Gebruikersavatar
Rens
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 624
Lid geworden op: di 22 nov, 2005 14:35
Locatie: Omgeving Meppel
Contacteer:

Bericht door Rens » za 17 mar, 2007 14:30

Afgelopen weekend het chassis van de eend van mijn zus en vriend vervangen door een gegalvaniseerd exemplaar van Duckservice. Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de paskwaliteiten e.d. van dit chassis.

Mijn eend krijgt binnen niet al te lange tijd ook dit chassis. Er zit 11 jaar garantie op, dus dat moet wel goed zitten! :)

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » zo 18 mar, 2007 18:05

Er is maar 1 nadeel aan een Duckservice-chassis. En dat is dat als je er nieuwe verpotten (met dikkere trekstangen!) op zet, je de gleuven waar die dingen door moeten iets uit moet vijlen. Verder een prima chassis voor zover ik ervaring mee heb en wat ik er over gehoord heb.
Afblijven.

Gebruikersavatar
Rens
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 624
Lid geworden op: di 22 nov, 2005 14:35
Locatie: Omgeving Meppel
Contacteer:

Bericht door Rens » zo 18 mar, 2007 22:55

Ik denk dat dat nadeel idd te overzien valt! Mijn kachelpotten zijn/waren nog goed dus daar verwacht ik niet te veel problemen mee! :)

En och, ... wat glimt zo'n chassis mooi! :D

wouter87
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 372
Lid geworden op: zo 5 feb, 2006 16:37
Locatie: Echt

Bericht door wouter87 » di 20 mar, 2007 12:49

ik neem aan dat je veerpotten bedoelt want als je kachelpotten onde rhet chassis zitten ben ik benieuwd wat voor eend je rijd
C'est une bonne voiture

Gebruikersavatar
Rens
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 624
Lid geworden op: di 22 nov, 2005 14:35
Locatie: Omgeving Meppel
Contacteer:

Bericht door Rens » di 20 mar, 2007 17:31

:oops: :oops: :oops: Excusez!

Natuurlijk, .. veerpotten! ;)

Robbert.
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 18:37
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Robbert. » di 20 mar, 2007 23:27

verwarring met de kever zeker ;) (heb ik ook gehad en daar zitten inderdaad de kachelpotten onder het chassis)
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's

Gebruikersavatar
Rens
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 624
Lid geworden op: di 22 nov, 2005 14:35
Locatie: Omgeving Meppel
Contacteer:

Bericht door Rens » wo 21 mar, 2007 08:30

Robbert. schreef:verwarring met de kever zeker ;) (heb ik ook gehad en daar zitten inderdaad de kachelpotten onder het chassis)
Juist! ;) ;)

Plaats reactie