De voetenbak van m'n Acadiane is een beetje door.
De naad waar de vloer vastzit naar het deel schuin naar boven ga ik lassen maar nu vraag ik me af of de buitenkant/onderkant ook weer helemaal netjes moet zijn voor de APK.
Het gaat om het deel dat van het schutboard aan de buitenkant schuin naar beneden gaat en aansluit op de vloer. Het dubbele deel zeg maar. Ik kom daar namelijk met lasapparatuur niet meer bij en heb niet zo'n zin de gehele koets eraf te halen.
Wie weet of deze plaat weer gelast moet zijn als de bodem binnen verder weer netjes is.
Mart
nodig voor APK ?
-
- Moderator
Die driehoekige bak (voetenbak) is een dragende kokerbalk, als die door is steunt je koets op je stuurstang ipv op die balk.
De gemiddelde APKboer weet niet hoe hij een eend moet keuren, dus met wat geluk zegt ie er niks van. Aan de motorblokkant kun je van buiten ook niet goed zien of hij door is, omdat het blok en je chassis dan in de weg zitten.
Als de binnenkant redelijk is, is de kans groot dat je zonder verder klussen door de APK komt.
De gemiddelde APKboer weet niet hoe hij een eend moet keuren, dus met wat geluk zegt ie er niks van. Aan de motorblokkant kun je van buiten ook niet goed zien of hij door is, omdat het blok en je chassis dan in de weg zitten.

Als de binnenkant redelijk is, is de kans groot dat je zonder verder klussen door de APK komt.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams