Het Grote Ribbelkap Topic
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind eigenlijk wel dat je dan ook de achterste zijruitjes moet dichtlassen.Punky schreef:Laat ik toch maar onorigineel doen er een ribbel opleggen. De advertentie was een nachtelijke uitspatting. In de nachtdienst ga je vreemde dingen denken en doen.
Dan krijgt ie pas echt de ouwe look....
(Echt maar dan ook echt mooi wordt het dan pas, als je ook het achterlichtpaneeltje door een oud paneeltje met kleine achterlichtjes vervangt....)
Eendracht maakt macht.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Het resultaat van vandaag:
En het rode spatbord wat al bijna een jaar voor de garage in de heg ligt, afkomstig van de eend van Basss, is ook sterk verbeterd van kwaliteit. En het doet de buurt ook veel goed, deze nieuwe laklaag.
@djjr: Hoe staat het met het laswerk van jouw kapje eigenlijk?
En het rode spatbord wat al bijna een jaar voor de garage in de heg ligt, afkomstig van de eend van Basss, is ook sterk verbeterd van kwaliteit. En het doet de buurt ook veel goed, deze nieuwe laklaag.
@djjr: Hoe staat het met het laswerk van jouw kapje eigenlijk?
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Spatbord ligt te wachten op het oud ijzer. Daar is later nog een laag thinner op gespoten om de spuit te cleanen.
Ik zit alleen met haarscheurtjes in mijn lak. Ik vermoed dat die Klote Owatrol is gaan reageren met de verdunner in de lak. Met andere woorden Owatrol RLS is in mijn ogen voor delen die gespoten worden. Klere Zooi.
Nu maar weer afwachten hoe het er morgen uitziet. Hopen dat het wegtrekt, anders kunnen we weer vooraan beginnen.
Ik zit alleen met haarscheurtjes in mijn lak. Ik vermoed dat die Klote Owatrol is gaan reageren met de verdunner in de lak. Met andere woorden Owatrol RLS is in mijn ogen voor delen die gespoten worden. Klere Zooi.
Nu maar weer afwachten hoe het er morgen uitziet. Hopen dat het wegtrekt, anders kunnen we weer vooraan beginnen.
PuNk RoCK LosEr
- Jeroen-citroen
- Moderator
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Je spuit met 1 K lak dus dat moet geen probleem vormen,Met andere woorden Owatrol RLS is in mijn ogen voor delen die gespoten worden. Klere Zooi.
er zal wel gewoon nog wat vettigheid hebben gezeten. Alles goed afwassen met amoniac scheelft en hele hoop. Dus nu de scheur mooi wegschuren en in de spuit primer en weer mooi glad maken en dan weer een keer heel de kap spuiten moet het goed gaan komen.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik heb de 1k lak moeten verdunnen met thinner en deze kan dus gereageerd hebben met de owatrol. Toen ik de primer laag afdeed met de verdunner begin deze ook al iets te barsten. Het is niet zo dat de lak reageert en echt omhoog komt, het zijn van die kleine scheurtjes over de hele kap, die je pas ziet als er licht opvalt. Misschien dat met poets straks al een hoop weg te werken valt?
We wachten maar ff af hoe het er morgen allemaal uit gaat zien.
We wachten maar ff af hoe het er morgen allemaal uit gaat zien.
PuNk RoCK LosEr