verrekte handig kan ik je zeggen....en aangezien mijn eendje een verlengde is van mezelf ......is mijn eendje gelukkig sterker en steviger dan ikzelf ben...dát zegt genoeg denk ik.....

Ik heb wel het belang gemerkt van goed verzekerd zijn. Maar ik ben behoorlijk afgeknapt op die rechtsbijstand verzekering. Ze hadden er destijds een potje van gemaakt.Maaikie schreef:1 jaar.....want ik heb pas een paar maanden een verzekering...en er werd me verteld dat ik ieder jaar getaxeerd moet worden. Ik heb overigens een rechtbijstandsverzekering particulier gewoon en daar ben ik blij mee. Kan ik overigens iedereen aanraden. Eendje of niet, als je plantenbak uit je raam lazert en er loopt net iemand onder of je baas besluit om een maand niet te betalen heb je een goede verzekering...
maar dat is een tip die niet specifiek met auto's te maken heeft, ik heb een verzekering rechtbijstand consument, wonen, werk en verkeer.
Ach ja, het gebeurt gewoon, niet alleen bij eendjes, maar ook bij genoeg andere voertuigen. Blijkbaar zijn er altijd mensen die denken dat iets wat ergens staat zomaar kapot gemaakt mag worden.Jeroen-citroen schreef:Dat eendje affikken is een tijdje een hobby geweest van bepaalde figuren puur omdat ze zo lekker fikken![]()
Bij Citroklassiek heb ik afgelopen week € 80,- betaald. Heb m'n Dyane nu toch maar laten taxeren, dacht zelf ergens aan € 1500,- of € 1750,- maar de oude dame blijkt nog in zo'n goede originele staat dat ze op € 3500,- is getaxeerdCLL Martin schreef:Wat kost zo'n taxatie trouwens tegenwoordig?