plak je de folie toch vast aan je deur! of niet te hard rijden!Lelijke Eend schreef:Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
gelaagde voorruit??
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Heavy user
Okee, stel ik zou dat doen, hoe kom ik dan in mijn Eend? Via de achterdeuren?Tom Duckpower schreef:plak je de folie toch vast aan je deur! of niet te hard rijden!Lelijke Eend schreef:Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
Afblijven.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Lelijke Eend schreef:Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
dan moet je de deuren wat beter afstellen
Die folie plakt weer om de syl op de eigen folie..is echt heel sterk je kunt zelfs je ruiten wissers nog gebruiken,...Lelijke Eend schreef:Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
Enne bij je eendje kun je hem alsnog ook nog tussen je dakje klemmen en tussen je ventilatieklepje....
Wat brengt morgen.???
je gaat in je eend zitten, laat iemand anders het raam dicht plakken, dan rij je naar de garage doe de deur open en het plastic is er gelijk vanaf, echt makkelijk toch!Lelijke Eend schreef:Ik bedoel dus te zegen dat als je iets vastplakt aan je deur wat voor het raam langs gaat je deur tegenhoudt of losscheurt als je je deur open wilt doen. Ennuh, ik moet eerst in mijn Eend zitten als ik het dak open wil malken.
groetjes anneke
toet toet
Heb het aan den lijve ondervonden op de snelweg met een niet gelaagde ruit, pang zeidie en ik onder het glas.....
Een maat gebeld en die kwam met een vuilniszak, stoffer en blik. De boel netjes schoongemaakt en zonder vervanging achter hem aan over de snelweg met 120. Het zal je verbazen hoe weinig je je voorruit mist ( zolang het niet regent natuurlijk en je moet geen vegetarier zijn )
Neem wel de tijd voor het schoonmaken van je eendje, 2 jaar later vind ik nog overal kleine stukjes glas....
Groetjes,
jeroen.
Een maat gebeld en die kwam met een vuilniszak, stoffer en blik. De boel netjes schoongemaakt en zonder vervanging achter hem aan over de snelweg met 120. Het zal je verbazen hoe weinig je je voorruit mist ( zolang het niet regent natuurlijk en je moet geen vegetarier zijn )
Neem wel de tijd voor het schoonmaken van je eendje, 2 jaar later vind ik nog overal kleine stukjes glas....
Groetjes,
jeroen.