Waarom bougies vervangen?
15W40 is óók multigrade. En inderdaad voorgeschreven door Citroën. Hoewel sommigen in hun boekje 15w50 hebben staan.dyane_maniac schreef:Omdat er nu dus multigrade olie is, die toen nog niet bestond. ik ga ook niet zeggen dat 15w40 nu slecht is, dat ik gooi ik er tot nu toe ook in. (kroon, want daar kan ik goedkoop aankomen via mij n broertje) maar ik wil straks dus wel eens kijken naar 10w50 of 5w50
La vie est belle.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik merk verschil tussen Eyquem en NGK.
Vergelijk allereerst eens beide als ze nieuw zijn. Dan zie je dat de Eyquems er degelijker uitzien; dikkere steel, nettere las.
Ik heb meerdere NGKs en meerdere Eyquems gebruikt en de NGK"s zijn na 5000 km viezer dan de Eyquems. Deze vertonen bij mij dan nauwelijks aanslag. Heb overigens electronische ontsteking, voordat ik dit had waren de bougies wel smeriger; zwarter.
Dit is natuurlijk alleen mijn verhaal, op eenden in het algemeen kan het natuurlijk heel andere resultaten geven.
Vergelijk allereerst eens beide als ze nieuw zijn. Dan zie je dat de Eyquems er degelijker uitzien; dikkere steel, nettere las.
Ik heb meerdere NGKs en meerdere Eyquems gebruikt en de NGK"s zijn na 5000 km viezer dan de Eyquems. Deze vertonen bij mij dan nauwelijks aanslag. Heb overigens electronische ontsteking, voordat ik dit had waren de bougies wel smeriger; zwarter.
Dit is natuurlijk alleen mijn verhaal, op eenden in het algemeen kan het natuurlijk heel andere resultaten geven.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Staat dat verhaal dan nog op dit forum?
Ik hoor van alle kanten dat eyquem toch het beste is. En als catscit en gerard maas het zeggen dan ben ik er helemaal uit
Maar jij gebruikt dus geen Eyquems Punky?
Ik hoor van alle kanten dat eyquem toch het beste is. En als catscit en gerard maas het zeggen dan ben ik er helemaal uit
Maar jij gebruikt dus geen Eyquems Punky?
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Omdat Citroën en Total samen een deal hebben gesloten ?Vroeger was dat
mobiel en bij Peugeot is het Shell.Het gaat niet om het merk maar om de
dikte en de kwaliteit.Er zijn zelfs oliehandelaren die de productieoverschotten van maatschapijen opkopen en tegen veek lagere
prijzen verkopen.Mobiel verkoopt vanuit engeland aan de Macro voor een
lagere prijs als waar een garage tegen kan inkopen
mobiel en bij Peugeot is het Shell.Het gaat niet om het merk maar om de
dikte en de kwaliteit.Er zijn zelfs oliehandelaren die de productieoverschotten van maatschapijen opkopen en tegen veek lagere
prijzen verkopen.Mobiel verkoopt vanuit engeland aan de Macro voor een
lagere prijs als waar een garage tegen kan inkopen