Restauratie van de backfire eend
-
- Heavy user
ik weet niet wanneer ik in dde loods kom, maar ik zal even kijken voor die bobine steunen. die rubberen dingen bedoel je toch? ik zou ze nog moeten hebben want ik heb ooit eens nieuwe bobine gekocht waar ze bij zaten, maar de bobine was bedoelt voor mn dyane en daar zitten andere steunen op.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
hoe kom ik er dan eigenlijk bij datie zwart was?backfire schreef:stang kun je niet verchroomd kopen, dus ja zelf gedaan (het verchromen natuurlijk niet, net zoals de koplampen)
Zwart? die kleur heeft ie nooit gehad Triump powder blue wordt hij.
maar mooie kleur! lijkt een beetje op bleu celeste of niet?
kun je dat verchromen gewoon bij een spuiter laten doen? of bij een speciaal bedrijf?
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Addicted user
- Contacteer:
Vandaag ook het plekje gevonden voor de benzinepomp, op de glimmende motor beschermingsplaat. Enige nadeel is dat als de plaat er onder uit moet ik eerst ook de moertjes van de pomp even los moet halen.
Wel meteen de pomp met trilrubbers gemonteerd, zodat ik niet het rammelen hoor van dit soort pompjes. Mocht deze het begeven, kan ik bij mijn locale shop een roterende pomp krijgen voor 38 euro. Dat werkt toch wel net een stukje mooier.
Daar achter zit lekker grote benzinefilter, voor 3,45 euro.
Wel meteen de pomp met trilrubbers gemonteerd, zodat ik niet het rammelen hoor van dit soort pompjes. Mocht deze het begeven, kan ik bij mijn locale shop een roterende pomp krijgen voor 38 euro. Dat werkt toch wel net een stukje mooier.
Daar achter zit lekker grote benzinefilter, voor 3,45 euro.