Ik heb via de website ingeschreven en via internet bankieren betaald. Een week later had ik het ticket in huis. Ik heb wel vaak moeten proberen om op de inschrijf pagina te komen, deze werkte vaak niet.
Let op: op de site zie je een menu met als derde tab "Booking and Tickets" . Als je hier op gaat staan krijg je een uitklap menu om inschrijf formulieren te downloaden. Als je op de tab zelf klikt kom je in het online inschrijf menu.
Arno, ik heb ook begrepen dat je een kampeer plaats krijgt toegewezen. Het is natuurlijk leuker om met een groep bij elkaar te staan. Bij "Camping area" vond ik de volgende tekst
"Small bars will be placed in zones offering services such as snacks, beer, soft drinks. This could be specially interesting for big groups that have a tent in the camping and wouldn’t go to the “official” bar & restaurants area."
Ik neem aan dat je geen eigen zuip tent mag opzetten en dus een locatie in de buurt van een bar kunt boeken.
Dit wordt mijn eerste WM, mijn zoon is in oktober 18 geworden en is nu druk bezig met rijlessen. Het plan is om samen naar Spanje te gaan. We willen er een week over doen om er te komen en zoveel mogelijk binnendoor rijden. Onderweg zijn genoeg campings om te overnachten. Ja Luc, ik zet gewoon elke nacht mijn tentje op. Als je met zijn tweeën bent dan heb je na twee dagen oefenen de tent zeer snel opgezet en ook weer afgebroken. Ik zou het liefste in een klein konvooi mee willen rijden maar daarvoor zet ik wel een oproep een paar weken voor vertrek.
Mijn vrouw wil ook op vakantie en is nog aan het zoeken naar een hotel of appartement in Barcelona. We zouden haar daar dan na de meeting kunnen treffen. Daarna weer een week er over doen om thuis te komen. En nee, mijn vrouw rijdt niet mee terug maar neemt het vliegtuig.
Gelukkig heb ik dit jaar wat vakantie dagen kunnen sparen die ik mee mag nemen naar volgend jaar. Wij hebben een verplichte fabrieks vakantie maar met de opgespaarde dagen er bij kan ik vijf weken vrij nemen.
Edit: De laatste (en enige?) nieuwsbrief is van Augustus 2012. Wanneer zou de volgende verschijnen?