gelaagde voorruit??

Alles in, over, rond en op de koets.
Gebruikersavatar
Tom Duckpower
Moderator
Berichten: 4097
Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
Locatie: Berkel-Enschot
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » di 2 mar, 2004 20:11

Lelijke Eend schreef:
Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.
plak je de folie toch vast aan je deur! of niet te hard rijden!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » di 2 mar, 2004 20:42

Tom Duckpower schreef:
Lelijke Eend schreef:
Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.
plak je de folie toch vast aan je deur! of niet te hard rijden!
Okee, stel ik zou dat doen, hoe kom ik dan in mijn Eend? Via de achterdeuren?
Afblijven.

Gebruikersavatar
Tom Duckpower
Moderator
Berichten: 4097
Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
Locatie: Berkel-Enschot
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » di 2 mar, 2004 20:45

aan je ruitje vastplakken aan de kant van je spiegel, als je dan de deur open doet kun je zo nar binnen, je kunt nog altijd via het dak gaan!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » di 2 mar, 2004 20:49

Ik bedoel dus te zegen dat als je iets vastplakt aan je deur wat voor het raam langs gaat je deur tegenhoudt of losscheurt als je je deur open wilt doen. Ennuh, ik moet eerst in mijn Eend zitten als ik het dak open wil malken.
Afblijven.

hanzz
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 439
Lid geworden op: do 13 mar, 2003 17:29
Locatie: wellen

Bericht door hanzz » di 2 mar, 2004 21:20

warom niet langs de achterdeuren,
klim je toch gewoon over de zetels :lol:

Gebruikersavatar
Job
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 142
Lid geworden op: za 27 dec, 2003 00:49
Locatie: Zutphen

Bericht door Job » di 2 mar, 2004 21:51

Lelijke Eend schreef:
Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.

dan moet je de deuren wat beter afstellen :roll: :lol: :) :D

Gebruikersavatar
Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 17:27
Locatie: Nijmegen

Bericht door Teun » wo 3 mar, 2004 08:55

Lelijke Eend schreef:
Tom Duckpower schreef:volgens mij zijn er ook folies te koop die je als vervanger voor je ruit mag plaatsen/plakken, is wel maar voor een tijdje!
Ik zie op de snelweg de bovenkant van mijn deuren naar buiten veren, dus ik vrees dat dat folie dan ook snel weg waait. Zelfs als je het rustiger aan doet omdat de klemkracht van de deuren onvoldoende is.
Die folie plakt weer om de syl op de eigen folie..is echt heel sterk je kunt zelfs je ruiten wissers nog gebruiken,...

Enne bij je eendje kun je hem alsnog ook nog tussen je dakje klemmen en tussen je ventilatieklepje....
Wat brengt morgen.???

zwetseend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: za 22 nov, 2003 22:07
Locatie: Wissenkerke

Bericht door zwetseend » wo 3 mar, 2004 14:22

Lelijke Eend schreef:Ik bedoel dus te zegen dat als je iets vastplakt aan je deur wat voor het raam langs gaat je deur tegenhoudt of losscheurt als je je deur open wilt doen. Ennuh, ik moet eerst in mijn Eend zitten als ik het dak open wil malken.
je gaat in je eend zitten, laat iemand anders het raam dicht plakken, dan rij je naar de garage doe de deur open en het plastic is er gelijk vanaf, echt makkelijk toch!

groetjes anneke
toet toet

jeroen
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 12 mar, 2003 12:25

Bericht door jeroen » wo 3 mar, 2004 15:45

Heb het aan den lijve ondervonden op de snelweg met een niet gelaagde ruit, pang zeidie en ik onder het glas.....

Een maat gebeld en die kwam met een vuilniszak, stoffer en blik. De boel netjes schoongemaakt en zonder vervanging achter hem aan over de snelweg met 120. Het zal je verbazen hoe weinig je je voorruit mist ( zolang het niet regent natuurlijk en je moet geen vegetarier zijn :D )

Neem wel de tijd voor het schoonmaken van je eendje, 2 jaar later vind ik nog overal kleine stukjes glas....

Groetjes,

jeroen.

Gebruikersavatar
Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 285
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 17:27
Locatie: Nijmegen

Bericht door Teun » wo 3 mar, 2004 15:48

Moet je ff langs Carglass rijden...
daar zuigen ze haar helemaal uit,..... :D en als het moet een 2e keer...

Reclame....Ha ha
Wat brengt morgen.???

Gesloten