peter zijn ami 8 break te koop
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
Vandaag de Ami op de brug gehad. Chassis is goed op een stukje na. Aan de berijders kant zit in de onderkant van de plaat een gat. Precies ter hoogte van het binnen frame. Het is helemaal door en er zit een gat van 1 centimeter bij een 1,5 centimeter. Als je de lijn vanhet binnen frame volgt zitten er nog een paar blaasjes. Ik denk dat er een plaatje van 15 bij 15 cm uit zal moeten en dan weer opnieuw lassen. Komt dit vaker voor? Ik kan zelf niet lassen en zal dit uit moeten besteden. Misschien is er hier iemand die dit goed voor mij kan doen? Heeft iemand anders hier ervaring mee en wat heeft het toen gekost?
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 173
- Lid geworden op: zo 14 aug, 2011 15:53
- Locatie: Elahuizen
- Contacteer:
deksel van de carb op de kop houden.
De afstand van de pakking van de carb deksel tot het midden van de vlotter (asje)
moet 18 mm zijn.
Maar het kan ook nog je vlotternaald zijn, die niet afsluit.
http://issuu.com/onderhoud/docs/2cv6
pag 37
De afstand van de pakking van de carb deksel tot het midden van de vlotter (asje)
moet 18 mm zijn.
Maar het kan ook nog je vlotternaald zijn, die niet afsluit.
http://issuu.com/onderhoud/docs/2cv6
pag 37
Laatst gewijzigd door hetwrak op zo 5 aug, 2012 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 173
- Lid geworden op: zo 14 aug, 2011 15:53
- Locatie: Elahuizen
- Contacteer:
vlotternaald kan niet werken.
Deksel op de kop Dan moet je niet door de brandstoftoevoer kunnen blazen.
Als je de vlotter optilt wel.
Vlotters kunnen lek zijn. Dan drijven ze niet.
Vlotters kunnen niet vrij bewegen in de vlotterkamer, waardoor ze tegen de wand blijven hangen.
Je hebt een nieuwe imitatie carb gekocht. Dat zijn klote dingen.
Zo zie je maar Franse eenvoud er kan weinig aan stuk.
Deksel op de kop Dan moet je niet door de brandstoftoevoer kunnen blazen.
Als je de vlotter optilt wel.
Vlotters kunnen lek zijn. Dan drijven ze niet.
Vlotters kunnen niet vrij bewegen in de vlotterkamer, waardoor ze tegen de wand blijven hangen.
Je hebt een nieuwe imitatie carb gekocht. Dat zijn klote dingen.
Zo zie je maar Franse eenvoud er kan weinig aan stuk.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
Vandaag even wezen rijden. Niks aan de hand tot na een 10 minuten rijden. Bij het schakelen op lage snelheden viel ze in eens uit. Starten ging wel gelijk goed. Toen ik later op een brug afreed die open ging viel ze weer uit. Daarna starten en bleef ze niet stationair lopen. Rijden niks aan de hand, maar stationair niks. Gas bijgeven is de oplossing. Weet iemand waar het aan kan liggen?
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1217
- Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
- Locatie: West Fryslan
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden