heb de blok eruit gepakt
het gaat dus over deze bruine kap..

Heeeeee, mijn AK!!!! Leuk om die als voorbeeld terug te zien.duck-tuc schreef:
haha dank u, ja vond het een iedaal voorbeeld, en serieus knappe motor!!!hvdh schreef:Heeeeee, mijn AK!!!! Leuk om die als voorbeeld terug te zien.duck-tuc schreef:
De beplating kan je gewoon lossschroeven, schoonmaken met Dasty, schuren en spuiten met een spuitbusje. De bruine kleur is Ral 8017.
Succes, en je ziet hoe mooi het kan worden!
Kan waarschijnlijk geen kwaad, maar wel voorzichtig loshalen.LPGo schreef:Ook gelijk kijken of je oliekoeler netjes schoon is, je moet er (schuin) doorheen kunnen kijken. Anders schoonblazen met perslucht) niet met hogedrukspuit daar kan het niet tegen
Helemaal mee eens, als het niet nodig is lekker laten zitten......Erikjan schreef:Als je die niet los haalt hoef je die niet te vervangen. Ik neem aan dat de oliekoeler ook niet los gaat als hij niet stuk is. Je loopt het risico de aluminium buisjes te slopen bij het losdaaien. Een nieuwe oliekoeler is niet goedkoop. Dus als het niet nodig is lekker laten zitten. Olie leiding ook als hij niet lekt of doorgerot is niet loshalen.
Die kan je simpel vervangen. Hoop dat hij makkelijk los gaat (bij mij niet!), maar voor het geld/risico hoef je het niet te laten.duck-tuc schreef: de oliefilter ga ik vervangen en achteraf nieuwe olie op doen...