2CV met BX voorstoelen (hoe weer orgineel maken)
2CV met BX voorstoelen (hoe weer orgineel maken)
Hallo,
Was gaan kijken naar een tweedehands eend alleen deze heeft 2 bx voorstoelen. Graag zou ik daar weer een orgineel bankje in plaatsen.
Er is op de vloer een soort draagbalk gelast waar die stoelen op vast zitten.
Nu is mijn vraag hoe zit het orginele bankje normaal vast, en zal het gemakkelijk geplaatst kunnen worden.
(ben nog geen kenner op het gebied van eenden dus ik heb geen iedee waar het orginele bankje normaal op vast staat geschroevd)
Was gaan kijken naar een tweedehands eend alleen deze heeft 2 bx voorstoelen. Graag zou ik daar weer een orgineel bankje in plaatsen.
Er is op de vloer een soort draagbalk gelast waar die stoelen op vast zitten.
Nu is mijn vraag hoe zit het orginele bankje normaal vast, en zal het gemakkelijk geplaatst kunnen worden.
(ben nog geen kenner op het gebied van eenden dus ik heb geen iedee waar het orginele bankje normaal op vast staat geschroevd)
- Daffy
- Super eendkenner
- Contacteer:
De originele bank of stoelen zitten vast op de vloer met 3 geleiderails.
1 in het midden( schroefdraad in het chassis), en 1 links op de vloer en 1 rechts op de vloer. De schroefdraadgaten voor de buitenste bevestiging rails zitten in het balkje dat onder de auto zichtbaar is.
Let op ! de middelste rail voor een bank is anders dan die van een paar stoelen.
Daffy
1 in het midden( schroefdraad in het chassis), en 1 links op de vloer en 1 rechts op de vloer. De schroefdraadgaten voor de buitenste bevestiging rails zitten in het balkje dat onder de auto zichtbaar is.
Let op ! de middelste rail voor een bank is anders dan die van een paar stoelen.
Daffy
-
- Heavy user
Kan je zonder te hoeven boren en tappen (schroefdraad) de middelste rail voor een bank vervangen voor een rail voor 2 stoelen ?Daffy schreef:De originele bank of stoelen zitten vast op de vloer met 3 geleiderails.
Daffy
Afblijven.
-
- Regelmatige poster