Ventilatieklep bevestiging
-
- Beginner
Ventilatieklep bevestiging
Heren,
Ik wil mijn ventilatieklep vervangen, hoe zit dat ding vast. Ik weet dat je het hendeltje los moet maken......en volgens mij zitten er aan de sierstrip allemaal schroefjes. Maar dat zijn er wel 15 en ik kan daar niet gewoon bij, dat zal betekenen dat ik het hele binnen interieur/dashboard los moet maken...
Vakantieman is er een snellere manier?
Marcel
Ik wil mijn ventilatieklep vervangen, hoe zit dat ding vast. Ik weet dat je het hendeltje los moet maken......en volgens mij zitten er aan de sierstrip allemaal schroefjes. Maar dat zijn er wel 15 en ik kan daar niet gewoon bij, dat zal betekenen dat ik het hele binnen interieur/dashboard los moet maken...
Vakantieman is er een snellere manier?
Marcel
You better push a 2cv than drive a porsche
-
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb met het restaureren van mijn eend ook mijn ventilkatieklep eruit gehaald en vernieuwd het is redelijk wat werk je moet eerst dat kunstof dashboard deel weghalen daarna je ruitenwissermotortjeen je kachelbuis zul je moeten verwijderen daarna moet je een stuk of tien kleine moertjes losdraaien waar dat zwarte rooster mee vast zit hier zit het rubber van de ventilatiekap vast door de koets heen als dit allemaal los is kun je h em eruit halen ik zal kijken of ik nog foto's heb van mijn restauratie dan zal ik je die mailen.
groetjes ducksen
groetjes ducksen
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Beginner
Hallo,
Hoe krijg je de ruitenwissermotor er af. Ik heb nu alles er af gehaald maar blijf zitten met het motortje @#$%^&%% waarachter natuurlijk nog drie schroefjes zitten. het motortje zit vast aan een zwart beschermplaatje. Wat moet ik los draaien..........
Mijn dank
Marcel
Hoe krijg je de ruitenwissermotor er af. Ik heb nu alles er af gehaald maar blijf zitten met het motortje @#$%^&%% waarachter natuurlijk nog drie schroefjes zitten. het motortje zit vast aan een zwart beschermplaatje. Wat moet ik los draaien..........
Mijn dank
Marcel
Laatst gewijzigd door Marcel Barkhuijsen op do 1 sep, 2005 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
You better push a 2cv than drive a porsche
-
- Veelvuldig poster
je moet eerst de ruitenwissers verwijderen (Gewoon het armpje van het asje trekken, gaat niet altijd evenmakkelijk) dan de moeren de asjes losdraaien aan de binnenzijde zitten dacht ik 3 boutjes (2 boven en 1 onder?) die moeten natuurlijk ook los en dan kun je het geheel er naar binnen uit halen.
let wel op dat je het plaatwerk rond de ruitenwisserasjes niet vervormt!
succes!
greetz Rusty
let wel op dat je het plaatwerk rond de ruitenwisserasjes niet vervormt!
succes!
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
als je je ruitenwisser eraf gehaald hebt moet je voorzichtig die 2 moertjes die erop zitten losmaken en dan aan de binnenkant van de auto zit je wiswasinstallatie met stuk of drie boutjes vast aan je koets als je die losmaakt kun je het geheel heel voorzichtig naar binnen duwen let wel op dat je je kachelbuis eerst eruit haalt enzo anders kun je je plaatwerk verbuigen als je kracht zet veel succes
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Beginner