Stuurhuis moer losmaken
-
- Addicted user
- Contacteer:
Stuurhuis moer losmaken
Wie weet hoe ik de moer van het stuurhuis los krijg? de twee centerpunten heb ik reeds uitgeboort met boortje nr 4,maar die moer zit echt muurvast.
Vergeet ik iets of is deze alleen maar met zwaar gereedschap los te maken?
Vergeet ik iets of is deze alleen maar met zwaar gereedschap los te maken?
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
eerst goed met remreiniger erop tottie lekker schoon is dan met water afspoelen en idd goed olie derop gooien.
Geen hamers en beitels, want door de olie wil het allemaal wel wat glipperig worden, waardoor je je stuurstang kunt slopen, als het niet lukt gewoon ff de verfbrander erop zetten.
Geen hamers en beitels, want door de olie wil het allemaal wel wat glipperig worden, waardoor je je stuurstang kunt slopen, als het niet lukt gewoon ff de verfbrander erop zetten.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
Nou eindelijk hoor het is zover, klote moer is er uit, speciaal gereedschap had geen nut, uiteindelijk met mijn (nu kapotte) drevel en paar agressieve klappen met vuisthamer kwam de moer toch los. Rest met de sleutel los kunnen maken.
Nu zit alleen nog maar het kleine lager moeilijk te doen grrrr, je houd het toch niet voor mogelijk.
Nu zit alleen nog maar het kleine lager moeilijk te doen grrrr, je houd het toch niet voor mogelijk.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
dat zeg ik hamer en beitel (best gereedschap )backfire schreef:Nou eindelijk hoor het is zover, klote moer is er uit, speciaal gereedschap had geen nut, uiteindelijk met mijn (nu kapotte) drevel en paar agressieve klappen met vuisthamer kwam de moer toch los. Rest met de sleutel los kunnen maken.
-
- Addicted user
- Contacteer:
is al gesneuveld. Maar hoezo moeilijk? Heb je al bij Cassis navraag gedaan. Lagertje is iets van 12 euro. Helaas staat er in het boek dat je lager er gewoon uit kunt tikken, ik vermoed dat er daar nog een oud model lager in zit. Desnoods passend naaldlager zoeken, kwestie van asje opmeten en passing opmeten.