Toen ik weg wilde rijden bij groen kwam ik er achter dat de motor afgeslagen was, had ik niet gemerkt omdat de muziek zo hard stond

Na even doorstarten sloeg ie wel weer aan maar bij het volgende stoplicht gebeurde hetzelfde. Daarna nog moest ik bij elk stoplicht gas geven of de choke uittrekken zodra ik de koppeling intrapte.
Ik moest werken maar na 6 uurtjes startte hij wel weer, iets moeilijker dan anders maar hij liep wel. Bij elke kruising of stoplicht steeds weer gas blijven geven of met de choke kloten

Ik had me al voorgenomen om mijn eendje (2cv6 uit 86) vandaag naar de garage te brengen als het volgende niet was gebeurd.
Na weer zo'n halfuurtje over de 80 kilometerweg van DB naar Tilburg te zijn gereden, waarbij het probleem bij de stoplichten bleef bestaan, had ik nog een stukje snelweg. Wat ik meestal doe als de motor dan toch al goed warm is, is nog even een paar kilometer flink blazen, 130 op de teller gehaald. Tot ik bij de afslag Tilburg weer moest stoppen en ik toch even probeerd het gas los te laten met de koppeling in, en hij liep warempel weer perfect stationair.
Op de parkeerplaats nog een minuutje zo laten draaien maar hij bleef het perfect folhouden.

Nou is mijn vraag of er iemand enig idee heeft wat er kan zijn gebeurd, en hoe groot de kans is dat dit weer gebeurd. Ik heb nu niet zoveel tijd om naar de garage te gaan met een auto die het perfect doet, maar het is niet fijn om over een paar dagen weer zonder motor vooraan bij een stoplicht te staan.