vermogen verliezen
vermogen verliezen
als ik op de snelweg rij en ik ga zo'n 110 / 120 km per uur ( vol gas ) begint ze na een minuutje vermogen te verliezen en zakt ze terug naar de 50 / 60 km per uur. dit probleem had ik zonder winterkapje. met winterkapje nu ook. wat kan het zijn?
mvg, pieter
mvg, pieter
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
vlottterhoogte of benzine pomp die het niet bij kan houden misschien?
Wat gebeurt er precies? Wil je eend wel maar lukt het niet? of is het echt alsof iemand de stekker eruit trekt?
Greatnix Spookeend
Wat gebeurt er precies? Wil je eend wel maar lukt het niet? of is het echt alsof iemand de stekker eruit trekt?
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Wanneer hij terugzakt en je staat even stil, dan pakt ie hem weer gewoon op?
Wat is de staat van onderhoud van je blokje?
Heb je aanpassingen gedaan (ander luchtfilter ofzo)?
Komt er toevallig na een tijdje stationair gedraait te hebben een blauwe pluim uit de uitlaat?
Wat is de staat van onderhoud van je blokje?
Heb je aanpassingen gedaan (ander luchtfilter ofzo)?
Komt er toevallig na een tijdje stationair gedraait te hebben een blauwe pluim uit de uitlaat?

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
hey
toen pip en ik samen opreden
moesten we een truteschuder en wat vrachtautos inhallen
zijn eend pakte goed op maar na de boel ingehaalt te hebben
viel hij weg motor bleef draaien maar had ff geen fut meer
hij heeft de eend net een week
dus alles is nog onbekend
hij heeft er een nieuw acutje in en bougies en kabels in gehangen
voor de rest nog niks vernieuwd
p.s. er zit een 6je in
hier een fototje

toen pip en ik samen opreden
moesten we een truteschuder en wat vrachtautos inhallen
zijn eend pakte goed op maar na de boel ingehaalt te hebben
viel hij weg motor bleef draaien maar had ff geen fut meer
hij heeft de eend net een week
dus alles is nog onbekend
hij heeft er een nieuw acutje in en bougies en kabels in gehangen
voor de rest nog niks vernieuwd
p.s. er zit een 6je in
hier een fototje

wat er precies gebeurd:
ik rij op de snelweg en ze rijd prima. alleen na een minuut vol gas te hebben gereden zakt ze ineens terug in touren en gaat ze 50 / 60 rijden...als ik door rij dan begint ze een klein beetje te sputteren, niet veel. na gestopt te hebben en effe wachten gaat ze weer goed. maar na een minuut is het weer raak. in de stad heb ik geen enkel probleem. het is alleen op volle snelheid. het is niet alsof iemand de stekker eruit trekt want ze blijft wel rijden. alleen langzaam. de staat van onderhoud weet ik niet. ik heb dr net gekocht. ik heb ook geen aanpassingen gedaan. wat zou die blauwe pluim inhouden? niet dat ik dat heb gezien maar voor de zekerheid.
alvast bedankt
ik rij op de snelweg en ze rijd prima. alleen na een minuut vol gas te hebben gereden zakt ze ineens terug in touren en gaat ze 50 / 60 rijden...als ik door rij dan begint ze een klein beetje te sputteren, niet veel. na gestopt te hebben en effe wachten gaat ze weer goed. maar na een minuut is het weer raak. in de stad heb ik geen enkel probleem. het is alleen op volle snelheid. het is niet alsof iemand de stekker eruit trekt want ze blijft wel rijden. alleen langzaam. de staat van onderhoud weet ik niet. ik heb dr net gekocht. ik heb ook geen aanpassingen gedaan. wat zou die blauwe pluim inhouden? niet dat ik dat heb gezien maar voor de zekerheid.
alvast bedankt
Ik had een dergelijk probleem bij mijn 18pk, als je flink toeren reed op de snelweg dan hield hij ook plotseling in, na even stationair draaien liep hij dan weer. Op de gewone weg geen probleem. Bij demontage van de motor bleek een zuiger beschadigd te zijn, het randje tussen de kop hiervan en de eerste zuigeveer had aan een kant flinke slijtage krassen. Zuiger door een ander exemplaar vervangen en geen storing meer gehad. Wat de oorzaak was van de zuigerschade heb ik niet kunnen achterhalen.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: