Alvast bedankt!
Groetjes Niels
Dus je hebt meteen je oliepeil gecontroleerd? Waar lekt hij dan? Eenden lekken namelijk nooit zomaar...Tommetje Duckpower schreef:bij mij trilt ie ook af en toe, heb het niet erg vaak. bij mij kan het de olie zijn denk ik aangezien er een paar weken geleden een plasje dikke olie onder de auto lag, stonk ook behoorlijk.
hoezoo nu weer maar aan een kant,..???BlueDuck schreef:Hmmz, Vandaag weer probleemloos. Kan het ook gewoon vocht geweest zijn aangezien ik haar 3 weken heb stil laten staan buiten? Ik zal t wel in de gaten blijven houden, maar ik was eigenlijk van plan de koppeling gelijk met t chassis te wisselen, omdat de boel dan toch volledig uit elkaar ligt. Maar dat gaat pas dit voorjaar gebeuren, want dan heb ik pas plek (en geld..)Vandaag heb ik er aan 1 zijde een anti-knikplaat ingebraden, dus nu maar hopen dat ik nu de winter kan doorrijden, want nu mn andere auto verkocht is, ben ik best afhankelijk van de eend.
Maar ik heb er wel vertrouwen in.
jaja, motorpeil was in orde, tis volgens mij ook versnellingsbak olie.Handjes schreef: Dus je hebt meteen je oliepeil gecontroleerd? Waar lekt hij dan? Eenden lekken namelijk nooit zomaar...
Teun, komend voorjaar moet er een nieuw chassis onder. Tis maar dat ik ff de winter door kan komen. De andere kant kan ik binnenkort aanpakken, als ik weer een dagje vrij heb.Teun Stam schreef: hoezoo nu weer maar aan een kant,..???
nu is je chassis helemaal uit balans en scheurt de andere kant strakkies gewoon af.......Geen half werk..dat kost geld..