Er zit een sierstripje los aan mijn mooie eend, ik vraag me af of ik dat met lijm vast kan plakken?
In de "voetenbak?" staat een beetje water, ik dacht dat dat normaal was

groetjes Anneke
Welk sierstripje?zwetseend schreef:Goedemorgen,
Er zit een sierstripje los aan mijn mooie eend, ik vraag me af of ik dat met lijm vast kan plakken?
Geen rubberenmat of ander materiaal in de auto. Dan verdampt het wel weer. Als je matten in je auto hebt, let dan op het volgende:zwetseend schreef: In de "voetenbak?" staat een beetje water, ik dacht dat dat normaal was, maar doen jullie daar verder iets aan om het weg te halen?
Huh ? Sierstrips op de ventilatieklep en de achterspatborden ? Die andere strips ken ik wel, maar van dezen heb ik nog nooit gehoord of gezien. Heeft iemand misschien een plaatje van deze sierstrips voor mij ?TheSeend schreef:(...)
Sommigen, zoals die over de regengoot, is geklemt en schuif je er overheen. Anderen, zoals die op de deur, zitten met klemmetjes vast.
En die op de ventilatieklep en bij de achterspatborden horen met schroeven vast.(...)
Huh ? Sierstrips op de ventilatieklep en de achterspatborden ? Die andere strips ken ik wel, maar van dezen heb ik nog nooit gehoord of gezien. Heeft iemand misschien een plaatje van deze sierstrips voor mij ?
ben ik achter gekomen toen ik een nieuwe klep op mn eend heb gezet, maar goied dat ik een hoop reserve moertjes had!Punky schreef:De sierstrip boven de ventilatieklep zit aan de binnenkant vast geschroeft met meerdere kleine moertjes. De bouten zitten aan de strip vast. Om deze te verwijderen, moet je eerst je halve dashboard afbreken. En je verwijdert dus ook de hele ventilatieklep. Best wel wat werk dus.