Ik ben bezig om mijn 2cv az weer in elkaar te zetten, nu lijkt het erop dat de deuren niet goed sluiten. De az heeft nog de simpele slotjes en in de deurstijl zitten twee gleufjes. Nu gaat het slot alleen maar in het eerste gleufje waardoor de deuren een flinke kier hebben, en ook kunnen bewegen.
De deuren zijn van een 2cv6 en naar mijn weten zijn ze nooit anders dicht gegaan, dan het eerste gleufje. alleen aan de buitenkant loopt de lijn van de deuren niet netjes door, en als ik tegen de deuren duw gaan ze nog een stuk verder dicht en loopt de lijn wel netjes door. het slotje gaat alleen niet vergenoeg naar binnen, zodat het achter het tweede gleufje haakt
ik heb zitten zoeken naar een foto van een az hoe het slot hier zit als de deur dicht is, maar ik vindt alleen een wazige foto waar het lijkt of het slot achter de tweede gleuf zit.
Zit er verschil in dikte tussen een az deur en een 2cv6 deur ? en moet ik dus met een vulplaatje gaan werken of is de deur dicht als hij in het eerste gleufje zit, en hoeft hij dus niet verder naar binnen.

Alvast bedankt voor de hulp
Groeten Jimmy