Het is eigenlijk voor het volgende: ik heb een geitje gevonden aan een heel schappelijke prijs, waarvan de koets niet rot is en het interieur in een meer of degelijke staat is... Ook technisch gezien is ze echt in goede staat!
1 probleem: het chassis is al licht geplooid... en het is waarschijnlijk nog het originele uit de swingende jaren '80, dus ja, kdenk dat men al weet hoe laat het is

Nu, ik zoek eigenlijk een wagen met karakter die leuk is om mee te rijden (en ben al jaren fan van de 2pk ook, dus de keuze is eigenlijk snel gemaakt...) .
Ik zou deze wagen ook willen gebruiken voor dagelijks gebruik, omdat ik mijn eigen auto wegdoe (teveel kosten en te weinig cash, jammer genoeg).
En daar wringt het schoentje: om eerlijk te zijn kan ik deze geit kopen voor een goede €800, en aangezien mijn financiële situatie dusdanig goed is (wegens omstandigheden) is een chassiswissel nu niet direct één van de mogelijkheden

Is een (tijdelijke!) oplossing eventueel mogelijk? dan bedoel ik maximum voor één jaar of zo!
Thanks in ieder geval!