carburateur schoon maken
-
- Las Expert
- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
carburateur schoon maken
de titel zegt het wel
wat is nou de beste manier van schoonmaken
ding helemaal uitelkaar halen??
hoe gaat het dan met de afstelling?
enz enz
wat is nou de beste manier van schoonmaken
ding helemaal uitelkaar halen??
hoe gaat het dan met de afstelling?
enz enz
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 352
- Lid geworden op: za 29 mar, 2008 23:25
- Locatie: Hilversum
Onlangs nog gedaan, ging prima zolang je maar even oplet hoe de boel in elkaar moet Ik heb gewoon foto's gemaakt van het uit elkaar halen en dat werkt prima!
Heb de boel met Terpetine schoongemaakt (bij gebrek aan remmenreiniger. Daarna de nodige scharnierpunten met kruipolie behandeld zodat het soepeltjes loopt.
Heb de boel met Terpetine schoongemaakt (bij gebrek aan remmenreiniger. Daarna de nodige scharnierpunten met kruipolie behandeld zodat het soepeltjes loopt.
Nu met nieuwe nickname!
was: Thadeez
was: Thadeez
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
- Locatie: Abbenes
- Contacteer:
Ik heb de carburateur van de dyane ook helemaal uit elkaar gehaald. Steeds stukje voor stukje en alles genoteerd. Daarna alles schoongemaakt remmenreiniger en schoongeblazen. Toen met een rep.kitje en de andere onderdelen weer in elkaar gezet. Dat doe ik straks ook met de burton.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
Remmenreiniger moet goed genoeg zijn. Maar belangrijker is denk nog dat je sproeiers doorgeblazen worden. En dat je membraam ok is. In zo een revisiesetje zit een nieuw membraampje. De sproeiers in zo een setje komen vaak niet overeen. Dus gewoon je originele gebruiken. Of in elk geval de juiste maat erin stoppen. En je vlotterhoogte natuurlijk goed afstellen!
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Gebruiker
- Berichten: 90
- Lid geworden op: za 23 aug, 2008 21:08
- Locatie: Schiedam
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 352
- Lid geworden op: za 29 mar, 2008 23:25
- Locatie: Hilversum
-
- Gebruiker
- Berichten: 90
- Lid geworden op: za 23 aug, 2008 21:08
- Locatie: Schiedam
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 352
- Lid geworden op: za 29 mar, 2008 23:25
- Locatie: Hilversum
-
- Gebruiker
- Berichten: 90
- Lid geworden op: za 23 aug, 2008 21:08
- Locatie: Schiedam
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
die boutjes/schroefjes zitten ook geborgd! belangrijk om deze naderhand ook weer te borgen anders kan je gasklep er uit donderen onder het rijdenLosPoppelos schreef:Ik kreeg ook wel meer dingen niet goed los hoor. 2 schroefjes en dan zou het klepke zo uit het asje geschoven kunnen worden.. nou niet dus..
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction