Vandaag bedrading wat verder afgewerkt, nu nog een bak maken om de grote bundel weg te werken.
Tevens de voorspatborden gemonteerd, motorkap en alvast 1 driehoekje. Helaas linker spatbord is imitatie welke dus eigenlijk niet goed past, waardoor driehoekje noet echt passend te krijgen is, het zit eens niet mee met imitatie spul. Nu zal ik waarschijnlijk randje van de driehoek af moeten knippen om het mooi sluitende te krijgen.
Ik ben ook nog niet tevreden met de kleur van de voorbumperbevestiging. Ik denk dat ik de steun, voorzijde chassis en de motorkapsteun zijdeglans zwart maak. Dan steekt de bumper beter af met de rest.
Ook nog 2 oranje knipperlampjes scoren voor achter de heldere kapjes. Ook vreemde actie, knipperlamp op imitatie spatbord functioneerde zonder aarde draad en bij orginele spatbord moet aardedraad er echt aan zitten. Leuk detail: ik heb knipperschakelaar met zo'n geluidje er in, als maar 1 lampje werkt dan maakt hij geen geluid, doen beide lampjes het dan maakt hij geluid. Heeft verder geen effect op het knipperen, want ik heb een elektronisch gestuurd relais dus die knippert of er nu wel of geen lamp aan hangt