Restauratie van de backfire eend
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Omdat ik het niet over mij hart krijg om een gele kentekenplaat te monteren op een nog maagdelijke motorkap heb ik er maar wat leuks van gemaakt.
Zo ziet het er dus uit:
En zo werkt het:
Uiteindelijk wordt dus de kant met de pin vastgezet met een R-clip (je weet wel die dingen die ze ook voor de motorkap gebruiken)
Zo ziet het er dus uit:
En zo werkt het:
Uiteindelijk wordt dus de kant met de pin vastgezet met een R-clip (je weet wel die dingen die ze ook voor de motorkap gebruiken)
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 390
- Lid geworden op: di 26 apr, 2005 13:05
- Locatie: Wanssum
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 390
- Lid geworden op: di 26 apr, 2005 13:05
- Locatie: Wanssum
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 390
- Lid geworden op: di 26 apr, 2005 13:05
- Locatie: Wanssum
Dat mag niet zomaar, het moet dan vermeld worden op je kentekenpapieren...marcopr schreef:Mooie bumper, zeker met dat citro-plaatje.
Is een klein nummerbordje niet iets voor je? Zo een Amerikaans ding.
Maar wie ben ik die het zegt, ik rij al tijden rond met illegale blauwe platen:P
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Zo volgens mij vandaag de laatste dingen gedaan voordat ik een afspraak met RDW maak. Vandaag de benzine tank er onder uit gehaalt en de vlotter eens onder handen genomen. Ik kreeg vreemde weerstandswaarden waar ik niet veel mee kon (tussen 1000 en 1800 Ohm). Ding uit elkaar gehaald en de diverse contacten schoon gemaakt, uiteindelijk waardes tussen 0 en 350 Ohm, dat moet gaan lukken. Alles weer in elkaar en de tank er weer onder, ging eigenlijk nog redelijk makkelijk.
Toen de elektronische benzinemeter er aan gehangen, maar ik wist dat deze niet meteen juist ging werken, uiteindelijk een potmeter weerstandje over signaaldraad en aarde gezet en net zo lang gedraaid dat de meter een redelijk juiste waarde aangaf. Potmeter losgehaalt en doorgemeten kwam deze uit op 75Ohm. Nu had ik alleen een 67Ohm weerstand, maar uiteindelijk werkt dit ook naar behoren. Laat ik het zo zeggen de meter geeft iets aan.
Dus toerenteller, kmteller en benzinemeter werken nu.
Bedrading netjes weggestopt achter zelf gemaakt bakje, foto zal ik vandaag nog even maken en posten.
Gaat nu spannend worden.
Toen de elektronische benzinemeter er aan gehangen, maar ik wist dat deze niet meteen juist ging werken, uiteindelijk een potmeter weerstandje over signaaldraad en aarde gezet en net zo lang gedraaid dat de meter een redelijk juiste waarde aangaf. Potmeter losgehaalt en doorgemeten kwam deze uit op 75Ohm. Nu had ik alleen een 67Ohm weerstand, maar uiteindelijk werkt dit ook naar behoren. Laat ik het zo zeggen de meter geeft iets aan.
Dus toerenteller, kmteller en benzinemeter werken nu.
Bedrading netjes weggestopt achter zelf gemaakt bakje, foto zal ik vandaag nog even maken en posten.
Gaat nu spannend worden.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
- Locatie: Abbenes
- Contacteer: