Valt uit na een paar seconden
-
- Veelvuldig poster
Nou, vreugde was van korte duur...
Ik ben thuisgekomen, maar vraag niet hoe.
Snelweg ging 10 km prima, lekker gereden, 1e trap, 2e trap, alles ok. Toen ging ie opeens moeilijk doen met volgas, inhouden en af en toe een knal uit de uitlaat.
Van de snelweg af, hopeloos, elke keer weer afslaan, op het laatst weer na een paar seconden lopen sloeg ie af.
Dus de laatste 500 meter in stukjes van gereden, elke keer starten, en weer een stukje verder en de vaart erin proberen te houden....
Weer terug bij af, pfff
Snelweg ging 10 km prima, lekker gereden, 1e trap, 2e trap, alles ok. Toen ging ie opeens moeilijk doen met volgas, inhouden en af en toe een knal uit de uitlaat.
Van de snelweg af, hopeloos, elke keer weer afslaan, op het laatst weer na een paar seconden lopen sloeg ie af.
Dus de laatste 500 meter in stukjes van gereden, elke keer starten, en weer een stukje verder en de vaart erin proberen te houden....
Weer terug bij af, pfff
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Veelvuldig poster
Dat dacht ik ook al, heb net een HD bobine, maar ga maar weer eens een orginele bestellen.
Edit:
Ik snap alleen niet waarom het daaraan zou kunnen liggen, de bougies vonken nog als de motor uitvalt
Maar alle knallen tijdens de rit en het starten duiden daar idd op.
Edit:
Ik snap alleen niet waarom het daaraan zou kunnen liggen, de bougies vonken nog als de motor uitvalt

Eend voor allen, allen voor eend..
Dan ga je toch bijna denken dat het probleem met de motortemperatuur samenhangt. Dus een lekke/krap gestelde/ verbrande / kromme klep? Dat het in de ontsteking zit, wordt nu wel steeds onwaarschijnlijkerWillem2 schreef:Nou, vreugde was van korte duur...
Weer terug bij af, pfff
-
- Regelmatige poster
kleppen?
vreemd ik zou weer bij het begin beginnen kleppen gesteld ? compressie gemeten ? zowel met warme/koude motor ? LEKTEST ?
water in de tank ????? ook al eens gehad je zoekt je wezenloos
wat de ontsteking betrefd kijk eeens erachter ik heb ze al eens vreemde storingen zien veroorzaken door ::: loszittende magneetje,s ,,,,,loszittende bevestiging op de nokkenas,,,,,,OLIE ERIN GELOPEN .? door een defecte vulpijp?
de hd bobine ken ik niet ik heb er weer een andere op ( duits ) maar ooki dat even wisselen ? is snel gebeurt!
verder schiet me zo niks te binnen succes
fuchs
water in de tank ????? ook al eens gehad je zoekt je wezenloos
wat de ontsteking betrefd kijk eeens erachter ik heb ze al eens vreemde storingen zien veroorzaken door ::: loszittende magneetje,s ,,,,,loszittende bevestiging op de nokkenas,,,,,,OLIE ERIN GELOPEN .? door een defecte vulpijp?
de hd bobine ken ik niet ik heb er weer een andere op ( duits ) maar ooki dat even wisselen ? is snel gebeurt!
verder schiet me zo niks te binnen succes
fuchs
wat niet kan doen we lekker toch