peter zijn ami 8 break te koop
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
Vandaag weer even bezig geweest. Deurklinken eraan. De sationairsproeier weer doorgeblazen. De achterlichten aansluiten. De massa was inderdaad niet goed. Deze opnieuw gemaakt en alles werkt weer. Op een gegeven moment bedacht ik me dat hij wel erg veel benzine verbruikte. Bij het tanken vond ik een pasje benzine onder de auto. De vulslang zatniet goed vast. Nu deze weer vast zit en ik de carb even heb afgestelt rijdt ze weer als vanouds.Heerlijk weer.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
Ik heb nog een paar vraagjes.
Zijn er wel eens mensen die gaten in de bodem boren om het water af te late voeren? Of is dat een dom idee? Weet iemand waar water binnenkomt bij een Ami en wat kan je er aan doen? Bij mij lag er vanmorgen een behoorlijke plas.
Verder gaat alles prima met de ami. Alleen moet ik de batteur nog bij het voorwiel eraf halen, want hij dreunt behoorlijk als ik over een put of richel rijdt.
Zijn er wel eens mensen die gaten in de bodem boren om het water af te late voeren? Of is dat een dom idee? Weet iemand waar water binnenkomt bij een Ami en wat kan je er aan doen? Bij mij lag er vanmorgen een behoorlijke plas.
Verder gaat alles prima met de ami. Alleen moet ik de batteur nog bij het voorwiel eraf halen, want hij dreunt behoorlijk als ik over een put of richel rijdt.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
Vandaag helaas gestrand met de AMI. Ik stond voor het stoplicht en in een keer begon de motor steeds langzamer te lopen met als gevolg uitvallen. Helaas kreeg hem niet meer aan de praat als was het nog zo. En er hing een enorme benzinelucht. Na wat hulp heb ik haar weg kunnen duwen en toen ik onder de kap keek droop de benzine uit de carburatuer.
Aangezien ik geen gereedschap meehad was ik genoddzaakt de ANWB te bellen. Deze man had duidelijk geen zin, want hij was er snel achter dan de ontsteking niet goed was en hij kon weinig doen. Ik vertelde de man nog dat hij gewoon verzoop. Nee dat was redelijk normaal en het lag aan de ontsteking. Nou ja verder niet teveel heisa gemaakt en hij heeft me naar huis gesleept.
Hij wist nog wel iemand met een AMI Super en die was ook te koop en misschien was dat wel wat voor mij!!!!!
Nou ja heel apart allemaal.
Nu haal ik vandaag of morgen de carb eraf om hem schoon te maken. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten en waar zoud dit van kunnen komen.
Vlotterhoogte is goed.
Aangezien ik geen gereedschap meehad was ik genoddzaakt de ANWB te bellen. Deze man had duidelijk geen zin, want hij was er snel achter dan de ontsteking niet goed was en hij kon weinig doen. Ik vertelde de man nog dat hij gewoon verzoop. Nee dat was redelijk normaal en het lag aan de ontsteking. Nou ja verder niet teveel heisa gemaakt en hij heeft me naar huis gesleept.
Hij wist nog wel iemand met een AMI Super en die was ook te koop en misschien was dat wel wat voor mij!!!!!
Nou ja heel apart allemaal.
Nu haal ik vandaag of morgen de carb eraf om hem schoon te maken. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten en waar zoud dit van kunnen komen.
Vlotterhoogte is goed.
-
- Heavy user
- Berichten: 3067
- Lid geworden op: vr 14 jan, 2011 20:17
- Locatie: Drachten en omkriten
De vlotters zouden tegen de zijkanten aan kunnen schuren.
Ik heb het omgekeerde met mijn Dyane.
Als ik een lange linkse bocht maak op een klaverblad dan gaat hij steeds langzamer. Totdat ik weer rechtdoor rijd.
Laatst heb ik zelfs helemaal stil gestaan. Een rotonde te snel genomen en daarna kwamen de vlotters niet meer uit zichzelf los.
Ook de Wegenwacht gebeld maar had het zelf al opgelost toen hij voorreed.
1 Schroevendraaier is genoeg.
Ik heb het omgekeerde met mijn Dyane.
Als ik een lange linkse bocht maak op een klaverblad dan gaat hij steeds langzamer. Totdat ik weer rechtdoor rijd.
Laatst heb ik zelfs helemaal stil gestaan. Een rotonde te snel genomen en daarna kwamen de vlotters niet meer uit zichzelf los.
Ook de Wegenwacht gebeld maar had het zelf al opgelost toen hij voorreed.
1 Schroevendraaier is genoeg.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden
Hier het carburateurtje fff inleveren (het liefst helemaal uit elkaar)
http://garagedebasis.nl/klassiekers/
en dan zeggen: "ultrasoon reinigen a.u.b." De manier om
het helemaal weer schoon te krijgen.
zelf fff googelen op "ultrasoon reinigen"
http://www.citroen-forum.nl/forums/view ... 0000/P450/
succes
http://garagedebasis.nl/klassiekers/
en dan zeggen: "ultrasoon reinigen a.u.b." De manier om
het helemaal weer schoon te krijgen.
zelf fff googelen op "ultrasoon reinigen"
http://www.citroen-forum.nl/forums/view ... 0000/P450/
succes
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 191
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2011 23:43
- Locatie: Leeuwarden