De bedrading loopt momenteel door de kachelslang doorvoering.
Als ik terug ben uit Spanje gaat de pickup helemaal uit elkaar daarna wordt de bedrading netjes in de draadboom verwerkt.
Zo kwam het pakketje aan:

Daarna eerst het kastje onder de aflegplank gemaakt met 2 zelftappers.

Vervolgens de vacuüm leiding aangesloten, die had ik al vast voorbereid. LPGo heeft nog een messing busje mee geleverd met een klein gaatje deze moet in de vacuümleiding opgenomen. Om het vacuüm wat te dempen.

Vervolgens een klein plaatje aan het vliegwiel gebakken en de sensor beugel zo aan het spruitstuk gelast dat er ongeveer 1mm ruimte is tussen de sensor en het plaatje.

Dan nog de blauwe draad naar de bobine. De originele hangt er nog naast kwestie van 2 stekkers wisselen en je rijd weer op de standaard ontsteking.

Wat betreft het rijden ik heb er nu 250 km op zitten. Ik hoop snel tijd te vinden om af te stellen.