Omdat hij toch met pijn weg gaat. Om medische reden kon ik er niet goed mee rijden.azuiper schreef:je hebt je burton verkocht, je hebt er veel plezier aan gehad ... en je plaatst het bericht in "het vervelende dingen topic " ??? ..... ik snap het even niet ....
Het vervelende dingen topic...
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
Vandaag(donderdag10/10) in mijn brievenbus incl postzegel, een annonieme per computer gemaakte brief van 1,5 kantje met dreigementen over mijn autotjes mogen ontvangen.
De helaas zieke persoon die mij dit stuurt wist nog veel meer te vertellen over mij
Eng , heb meteen melding gemaakt op het politiebureau, de brief is door hun gecopieerd!, en mijn telefoonnummer achtergelaten , de wijkagent gaat contact met mij opnemen( hopelijk snel mogelijk ) , dan nodig ik de man bij mij thuis om over deze ''leuke'' brief te praten.
Waarom moeten mensen toch zo jaloers/gemeen naar elkaar toe zijn? , want ik had oa 2 vergunningen(dat schreef de briefschrijver, en nog zoveel meer ) ( ze zijn nog gewoon verkrijgbaar zonder wachttijd hier), en de straat is ook nog redelijk beplaatst.
oh ja en terloops werdt aan t eind van de brief zachtjes uitgedrukt dat men mijn autotjes geen aanwinst voor de straat vindt.
Duidelijk een gefrustreerde buur!
Maar leuk is anders!
ik koppel voor mezelf dit nu ook aan de vernieling die destijds een aantal jaren terug is gedaan aan mijn ene eend. ( toen ook aangifte van gedaan)
De helaas zieke persoon die mij dit stuurt wist nog veel meer te vertellen over mij
Eng , heb meteen melding gemaakt op het politiebureau, de brief is door hun gecopieerd!, en mijn telefoonnummer achtergelaten , de wijkagent gaat contact met mij opnemen( hopelijk snel mogelijk ) , dan nodig ik de man bij mij thuis om over deze ''leuke'' brief te praten.
Waarom moeten mensen toch zo jaloers/gemeen naar elkaar toe zijn? , want ik had oa 2 vergunningen(dat schreef de briefschrijver, en nog zoveel meer ) ( ze zijn nog gewoon verkrijgbaar zonder wachttijd hier), en de straat is ook nog redelijk beplaatst.
oh ja en terloops werdt aan t eind van de brief zachtjes uitgedrukt dat men mijn autotjes geen aanwinst voor de straat vindt.
Duidelijk een gefrustreerde buur!
Maar leuk is anders!
ik koppel voor mezelf dit nu ook aan de vernieling die destijds een aantal jaren terug is gedaan aan mijn ene eend. ( toen ook aangifte van gedaan)
- dezilverlinde
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Wat een misselijke buur zeg! Bah, dat mensen zo gefrustreerd raken over hun eigen leven dat ze de leuke dingen van gelukkige mensen dan aanpakken om hun frustraties op de botvieren.... Maak nu een kotsend geluid, maar er is geen smiley die dat kan..
Dyane 435 luxe 1974
Hy 1977
Hy 1957 pick up dan son jus Sold
2cv6 club grijs kv 68 zv sold
2cv 6 special kk 48 sn sold
AK 400 55 NF 07 sold
Hy 1977
Hy 1957 pick up dan son jus Sold
2cv6 club grijs kv 68 zv sold
2cv 6 special kk 48 sn sold
AK 400 55 NF 07 sold
Nee schroef mijn twee eendjes zien er redelijk netjes uit, afgelopen zomer de eend met opbouw nog helemaal netjes in de 1 componenentenlak originele kleur teruggezet.schroef schreef:Vervelend zo'n buur. Hopelijk wordt het snel opgelost. Zien je auto's er dan zo slecht uit, of houdt de buur niet van Eenden?
Ik betaal netjes voor mijn 2 parkeervergunningen en gebrek aan ruimte valt nog best mee, daarbij (gelul in de brief dat diegene op wachtlijst stond) terwijl een andere buur gelijk een vergunning toegewezen kreeg.
Overduidelijk iemand die een hekel aan mijn eenden heeft, daar hij/zij er ook mee eindigd in de brief dat indien ze er niet(meer) zouden staan dit de buurt aanmerkelijk doet opknappen
Héél erg geschrokken schroef
dezilverlinde schreef:Wat een misselijke buur zeg! Bah, dat mensen zo gefrustreerd raken over hun eigen leven dat ze de leuke dingen van gelukkige mensen dan aanpakken om hun frustraties op de botvieren.... Maak nu een kotsend geluid, maar er is geen smiley die dat kan..
Zo heel gelukkig ben ik niet echt,dezilverlinde, maar doe mijn best mij in ieder geval aan mijn passie/hobby nog een beetje op te trekken in dit leven
De eenden brengen me teminste af en toe wat leuks...
@ schoef : balen man , boetes zijn nooit leuk, Was het die brandweerwagen van de ccr meeting? gaaf ding,kan me voorstellen dat je leuk vindt.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Das inderdaad minder Tinouck!
Jammer dat de dader een brief stuurt in plaats van het persoonlijk op te pakken..
Is er een mogelijkheid dat we met een aantal forumleden de hele straat volzetten met eenden?
Jammer dat de dader een brief stuurt in plaats van het persoonlijk op te pakken..
Is er een mogelijkheid dat we met een aantal forumleden de hele straat volzetten met eenden?
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
haha lijkt me niet zo;n goed idee, al ben je welkomTom Duckpower schreef:Das inderdaad minder Tinouck!
ik heb gister de politie ingelicht en wordt nog benaderd door de wijkagent, en mij vanmorgen in contact gezet met mijn huisbaas, t is pure gemene valse laster, iemand die overduidelijk heel dicht bij mij in de buurt( mischien wel op dezelfde gallerij woont van mijn flat) aangezien ze veel van mij weten( zo uit de nare brief te lezen)
maargoed mijn huisbaas was al boos en zei belt u maandag nog maar een collega van mij ook hierover.( fijn dus!)
maar leuk is anders dat wel
zielig als mensen niks beters te doen hebben dan een ander te zieken!
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Er zijn helaas mensen die niets anders te doen hebben dan andere mensen zieken. Ik hoop dat de persoon wordt opgespoord door de politie.
En dat ze met hun handen van je auto's afblijven.
Mocht het ooit gebeuren dat iemand mijn auto moedwillig beschadig hoop ik dat ik het niet zie gebeuren ondanks dat hij all risk dekking heeft....
En dat ze met hun handen van je auto's afblijven.
Mocht het ooit gebeuren dat iemand mijn auto moedwillig beschadig hoop ik dat ik het niet zie gebeuren ondanks dat hij all risk dekking heeft....
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster