Haha, niet eens aan gedacht

Heb hem al vervangen helaas, had me een v-snaar bespaard
Vandaag veel gedaan, alles opgebouwd en aangesloten! Hier in ieder geval een filmpje van de eerste start:
https://youtu.be/rm9dv90cMEk
Ondertussen is het weer een rijdende complete eend, echter geen foto's vanwege het weer en de belichting rond dit uur... Niet dat het hele erge boeiende foto's zijn, want ondanks dat er een nieuw chassis en een nieuwe koets op zit ziet het er nog steeds uit als een verroeste lapjeskat

Gelukkig gaat het mij vooral om degelijkheid, de afwerking komt nog wel...
Bij de eerste testrit begon helaas na een kwartiertje de versnellingsbak erg hard te loeien in zijn 2, een flink hard schuren geluid na het op laten komen van de koppeling. Bleek dat er geen drupje olie meer in zat! Kan je nagaan hoelang ik heb rond gereden met veel te weinig olie (echter zonder problemen). In het vervolg maar iets vaker omkijken naar de bak-olie
Edit: In het filmpje is trouwens tijdens het starten ook goed de flex van het chassis te zien (verschil bumper-koets). Toen er nog geen koets op zat heb ik ook al even gekeken naar de stijfheid door hier en daar aan te sjorren, de vervorming zit vooral in de voorste chassispoten.
Verder ben ik, op de veerpotbussen na, erg tevreden over de pasvorm van het chassis!