Chassis krom.

Reparaties, modificaties en onderhoud
Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Frank Deusjevoo » vr 15 jul, 2005 16:28

Neem een lot in de loterij en omdat ik het idee verzonnen heb wil ik een goede eend van je als je meer dan 50.000 euro wint!

Of laat mensen je sponsoren, ga een half jaar eruit ofzo en in die tijd sponsoren zoeken voor je eend, stickers erop plakken en eventjes naar japan rijden!

LE goes JAPAN!!

MVG Frank Dekkers
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » za 16 jul, 2005 00:05

Doe eens verstandig en verantwoord en laat die eend met het huidige chassis eens stilstaan en pak de Berlingo van je ouders.

Deze rechttrekken om onderdelen en een ander chassi op te halen vind ik toch wel de grootste onzin. :shock:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Menno2cv1964
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Menno2cv1964 » za 16 jul, 2005 08:44

Misschien kan je met de Berlingo dit chassis rechttrekken? Als je m ff achter een boom klem zet ofzo?

Ik vind t experiment steeds leuker worden LE!! :wink:
2cv l'amour toujours

Frank Munneke
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Frank Munneke » za 16 jul, 2005 10:11

Ik heb nog steeds een 8000 ponds lier in de aanbieding.

groet frank

Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Frank Deusjevoo » za 23 jul, 2005 21:21

Kijk eens op http://www.marktplaza.nl/chassis-aca-dy ... 103802.php !! Daar staan 2 goede chassis! Volgens de tekst dan..

Frank Dekkers
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » wo 27 jul, 2005 18:17

Alks ik met mijn Eend (samenraapsel van 185 verschillende Eenden) bij de RDW kom, kan het zijn dat er een identiteitsonderzoek komt ("je motor is van 1973, je koplampsteun van 1990, je velgen van 1923, je bumpers van 2005 (imitatie), je deuren uit 1980, je dashboard uit 1726, ...") waarna m'n Eend in de pers gaat o.i.d.. Daarom wil ik mijn Eend laten zien, in zijn huidige staat, met het nieuwe chassis er bij. Maar eerst geld en een nieuw, doch goedkoop, RDW gekeurd chassis vinden (ik heb al een aanbieding gehad!).

De teller staat al op ca. 500 pleuro en ik heb nog geen seconde gewerkt !
Afblijven.

BlueDuck
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door BlueDuck » wo 27 jul, 2005 18:47

Je hoeft alleen maar t stuk chassis mee te nemen met t chassisnummer en je papieren. Dan slaat de rdw zo het nummer over in je nieuwe chassis. Lukt dat niet?? Stuur me dan een pb als je alles overgezet hebt op je nieuwe chassis. (Maar dan moet je geen galva chassis hebben, want daaraan kan ik niet lassen) :wink: Staat trouwens op marktplaats een eend voor 750 euro met een "nieuw" chassis. Misschien die eend combineren met de jouwe en dan ben je ook weer klaar...
Afbeelding
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/c ... %3D#A64390

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » wo 27 jul, 2005 19:17

Laagste prijs voor een nieuw chassis is 640 euro. En overlassen ofzo doe ik niet. Ik hou het zo legaal mogelijk.
Afblijven.

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » wo 27 jul, 2005 23:46

@Blueduck: Ik vraag me af of dat een origineel is. Die eend staat al ff te koop en voor die losse onderdelen is ie de prijs al wel een heel eind waard. Maar hij is nog steeds niet weg.

Het is dat het niet in de buurt is en ik gene plek heb, anders was ik wel ff gaan kijken. Als crosseend lijkt ie me wel leuk of als onderdelen bron. Ik kan die elektronsiche ontsteking zo kwijt en een ribbelkap experiment is ook wel geinig. :lol:
PuNk RoCK LosEr

BlueDuck
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door BlueDuck » za 6 aug, 2005 20:12

Tis voor mij meer een soort van "lelijke eend syndroom" in mn portemonee dat ik me niet waag aan dit soort dingen. Heb onderdelen zat liggen om m door de apk te krijgen (afhankelijk van hoe nieuw t chassis daadwerkelijk is natuurlijk) :wink:

inmijneendje
Moderator
Contacteer:

Bericht door inmijneendje » ma 10 okt, 2005 18:25

LE hoe is het nu met chassis heb je al een nieuwe, ik hoor het verder wel via het forum.

Groetjes

inmijneendje

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » ma 10 okt, 2005 21:14

Nog niet, ben druk aan het 'matten' met de RDW over wat mag en wat niet. M'n motor ligt er al wel uit. En ik vrees dat m'n versnellingsbak naar z'n grootje is. Er missen 2 hoekjes uit, maar niet op de plaats waar het ding tegen m'n voetenbak geknald is. Ik vermoed dat m'n versnellingsbak zichzelf van binnen uit uit elkaar gedrukt heeft ...
Afblijven.

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » zo 16 okt, 2005 00:05

http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/16

Foto's ! :D

Als je de foto's van de versnellingsbak bekijkt, kan je zien dat dat er niet zo gezond uit ziet. Is het mogelijk aan de hand van de foto's te bepalen wat er daar binnen in gebeurd is ?

Op dit moment ben ik eerst nog met de koeltunnel van de motor bezig (ik moet de Diane-koeltunnel even aanpassen: turbopijp er af, pijpjes voor de remkoeling er op, tapeindje vervangen).
Afblijven.

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » zo 16 okt, 2005 05:19

Lelijke Eend schreef:Op dit moment ben ik eerst nog met de koeltunnel van de motor bezig (ik moet de Diane-koeltunnel even aanpassen: turbopijp er af, pijpjes voor de remkoeling er op, tapeindje vervangen).
Kun je niet beter een eendentunnel gebruiken dan. Die dyane tunnels liggen niet voor het oprapen namelijk. Het is dus best zonde om deze te gaan verbouwen naar een eendentunnel, waar er al zoveel van zijn. :roll:
PuNk RoCK LosEr

Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Teun » zo 16 okt, 2005 18:59

Het ziet er naar uit sat je prise as er door heen is geboord . dat kun je ook lrijgen al je je bak aan je motor wilt hangen en het niet allemaal past en jij denkt dat het wel gaat en je duwt gewoon door .. verhaal..

Nieuwe deksel en ju zult hem ff moeten openmaken..
Wat brengt morgen.???

Plaats reactie