Chassis krom.
-
- Veelvuldig poster
Neem een lot in de loterij en omdat ik het idee verzonnen heb wil ik een goede eend van je als je meer dan 50.000 euro wint!
Of laat mensen je sponsoren, ga een half jaar eruit ofzo en in die tijd sponsoren zoeken voor je eend, stickers erop plakken en eventjes naar japan rijden!
LE goes JAPAN!!
MVG Frank Dekkers
Of laat mensen je sponsoren, ga een half jaar eruit ofzo en in die tijd sponsoren zoeken voor je eend, stickers erop plakken en eventjes naar japan rijden!
LE goes JAPAN!!
MVG Frank Dekkers
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Gebruiker
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Kijk eens op http://www.marktplaza.nl/chassis-aca-dy ... 103802.php !! Daar staan 2 goede chassis! Volgens de tekst dan..
Frank Dekkers
Frank Dekkers
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Heavy user
Alks ik met mijn Eend (samenraapsel van 185 verschillende Eenden) bij de RDW kom, kan het zijn dat er een identiteitsonderzoek komt ("je motor is van 1973, je koplampsteun van 1990, je velgen van 1923, je bumpers van 2005 (imitatie), je deuren uit 1980, je dashboard uit 1726, ...") waarna m'n Eend in de pers gaat o.i.d.. Daarom wil ik mijn Eend laten zien, in zijn huidige staat, met het nieuwe chassis er bij. Maar eerst geld en een nieuw, doch goedkoop, RDW gekeurd chassis vinden (ik heb al een aanbieding gehad!).
De teller staat al op ca. 500 pleuro en ik heb nog geen seconde gewerkt !
De teller staat al op ca. 500 pleuro en ik heb nog geen seconde gewerkt !
Afblijven.
Je hoeft alleen maar t stuk chassis mee te nemen met t chassisnummer en je papieren. Dan slaat de rdw zo het nummer over in je nieuwe chassis. Lukt dat niet?? Stuur me dan een pb als je alles overgezet hebt op je nieuwe chassis. (Maar dan moet je geen galva chassis hebben, want daaraan kan ik niet lassen)
Staat trouwens op marktplaats een eend voor 750 euro met een "nieuw" chassis. Misschien die eend combineren met de jouwe en dan ben je ook weer klaar...

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/c ... %3D#A64390

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/c ... %3D#A64390
-
- Heavy user
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
@Blueduck: Ik vraag me af of dat een origineel is. Die eend staat al ff te koop en voor die losse onderdelen is ie de prijs al wel een heel eind waard. Maar hij is nog steeds niet weg.
Het is dat het niet in de buurt is en ik gene plek heb, anders was ik wel ff gaan kijken. Als crosseend lijkt ie me wel leuk of als onderdelen bron. Ik kan die elektronsiche ontsteking zo kwijt en een ribbelkap experiment is ook wel geinig.
Het is dat het niet in de buurt is en ik gene plek heb, anders was ik wel ff gaan kijken. Als crosseend lijkt ie me wel leuk of als onderdelen bron. Ik kan die elektronsiche ontsteking zo kwijt en een ribbelkap experiment is ook wel geinig.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Nog niet, ben druk aan het 'matten' met de RDW over wat mag en wat niet. M'n motor ligt er al wel uit. En ik vrees dat m'n versnellingsbak naar z'n grootje is. Er missen 2 hoekjes uit, maar niet op de plaats waar het ding tegen m'n voetenbak geknald is. Ik vermoed dat m'n versnellingsbak zichzelf van binnen uit uit elkaar gedrukt heeft ...
Afblijven.
-
- Heavy user
http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/16
Foto's !
Als je de foto's van de versnellingsbak bekijkt, kan je zien dat dat er niet zo gezond uit ziet. Is het mogelijk aan de hand van de foto's te bepalen wat er daar binnen in gebeurd is ?
Op dit moment ben ik eerst nog met de koeltunnel van de motor bezig (ik moet de Diane-koeltunnel even aanpassen: turbopijp er af, pijpjes voor de remkoeling er op, tapeindje vervangen).
Foto's !

Als je de foto's van de versnellingsbak bekijkt, kan je zien dat dat er niet zo gezond uit ziet. Is het mogelijk aan de hand van de foto's te bepalen wat er daar binnen in gebeurd is ?
Op dit moment ben ik eerst nog met de koeltunnel van de motor bezig (ik moet de Diane-koeltunnel even aanpassen: turbopijp er af, pijpjes voor de remkoeling er op, tapeindje vervangen).
Afblijven.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Kun je niet beter een eendentunnel gebruiken dan. Die dyane tunnels liggen niet voor het oprapen namelijk. Het is dus best zonde om deze te gaan verbouwen naar een eendentunnel, waar er al zoveel van zijn.Lelijke Eend schreef:Op dit moment ben ik eerst nog met de koeltunnel van de motor bezig (ik moet de Diane-koeltunnel even aanpassen: turbopijp er af, pijpjes voor de remkoeling er op, tapeindje vervangen).

PuNk RoCK LosEr