draden oliesensor
-
- Beginner
draden oliesensor
Hallo mensen,
ik heb het blok eruit gehad, bril rubbers vervangen als ook de remmen en koppeling, blok ligt er weer in alles werkt en is dicht ook een druk test gedaan en hij zuigt het water gelijk naar binnen als ik het slangetje er niet afpak, enigste is nog dat ik niet kan vinden waar de draden vd oliesensor op aan worden gesloten 1 zit maar die 2e ? kan geen losse draad vinden mijn verlichting wil ook nog niet helemaal wat ik wil maar dat komt nog wel, als iemand een idee heeft waar de 2 e draad vd oliesensor naar toe moet dan was ik weer verder,
alvast bedankt, Groeten Martien
ik heb het blok eruit gehad, bril rubbers vervangen als ook de remmen en koppeling, blok ligt er weer in alles werkt en is dicht ook een druk test gedaan en hij zuigt het water gelijk naar binnen als ik het slangetje er niet afpak, enigste is nog dat ik niet kan vinden waar de draden vd oliesensor op aan worden gesloten 1 zit maar die 2e ? kan geen losse draad vinden mijn verlichting wil ook nog niet helemaal wat ik wil maar dat komt nog wel, als iemand een idee heeft waar de 2 e draad vd oliesensor naar toe moet dan was ik weer verder,
alvast bedankt, Groeten Martien
-
- Regelmatige poster
Re: draden oliesensor
Als ik me niet vergis zit er maar 1 draad op de oliesensor.
- toon beekers
- Gebruiker
- Contacteer:
Massa is de min hierbij.
Méhari 1973 vert tibesti, mooi groen.
2cv6 special 1981 Chic.
2cv6 special 1981 Chic.
-
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Klopt helemaal: is 1 draad
Drukschakelaar schakelt naar massa
Groet, Rob
Drukschakelaar schakelt naar massa
Groet, Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Beginner
ik heb geen idee had best veel fotoś gemaakt en net dat heb ik niet, er zat een dg ingnition in hij loopt alles is zover aan gesloten ik heb alleen die tweede draad over die van de oliesensor afkomt, misschien zat er wel niets op, ik vindt iig ook geen contra stekker voor die draad dus zal het er bij laten, of bedoel jij een veiligheid dat hij met teweinig olie niet start, zou ook via die draad kunnen misschien,
bedankt voor het meedenken in ieder geval,
groeten martien
-
- Beginner
Dat gaat niet zomaar, want je hebt sowieso nog geen oliedruk als de motor niet draait.M van Mierlo schreef: ↑zo 9 feb, 2025 12:00ik heb geen idee had best veel fotoś gemaakt en net dat heb ik niet, er zat een dg ingnition in hij loopt alles is zover aan gesloten ik heb alleen die tweede draad over die van de oliesensor afkomt, misschien zat er wel niets op, ik vindt iig ook geen contra stekker voor die draad dus zal het er bij laten, of bedoel jij een veiligheid dat hij met teweinig olie niet start, zou ook via die draad kunnen misschien,
bedankt voor het meedenken in ieder geval,
groeten martien