Ik herinner me nog iemand die nogal vreemde vloeistoffen tegen de ruiten spoot.....

Fototje?wouter87 schreef:de mooiste en makkelijkste oplossing heeft de eigenaar van mijn eend gemaakt. zoals je weet zitten in pc's ook ventilatoren ze zijn super stil super zuinig en blazen als de nou ja jeweetwel. als je nu je verwarmings-slang/buis even open knipt ventilator ertussen en je bent klaar. en nog een voordeel je kan hem zetten waar je wil en hoeveel je er wil. je zou dus ook bijvoorbeeld een aparte kunnen maken voor zowel de vooruit als de cabine. ik ben echt binnen één a twee minuutjes van mijn condens af. (maar dat kan dan ook weer zo zijn omdat mijn eend bijna 100% waterdicht is) maargoed een simpele goedkope oplossing!
chief away schreef:Dit ziet er alllemaal heel knap uit, ik zal ook eens aan de slag gaan en beginnen zoeken naar een computerventilateurtje van 12 volt of zo'n buisventilator. Allemaal reeds hartelijk dank voor de raadgevingen. Ik laat wel eens iets weten over mijn bevindingen.
Je kunt de aanzuigzijde blokkeren, de fan draait dan min of meer in een vacuum. Het toerental zal omhoog gaan maar je hebt er niets aan.CitRoel schreef: Is er geen mogelijkheid om zo'n computer ventilator op te voeren? Zodat ie sneller draait?