Dat potje/blikje zit toch met een uur vol

maar het ziet er goed uit!
beter dan mijn lipton-flesje

mmm dan moet ik dat dan toch eens met de baas gaan kortsluiten.charleston tuning schreef:mmm, dan neem ik m'n woorden terug.., ik meen iets opgevangen te hebben van Le patron.. maar goed kan ik verkeerd begrepen hebben
werk jij bij le patronbackfire schreef:mmm dan moet ik dat dan toch eens met de baas gaan kortsluiten.charleston tuning schreef:mmm, dan neem ik m'n woorden terug.., ik meen iets opgevangen te hebben van Le patron.. maar goed kan ik verkeerd begrepen hebben
zelfs circuitwagens hebben vaak oliecatchtankje tegen schutbord, denk eerder dat ligging en diameter belangrijker zijn. Maar misschien dat G een antwoord heeft die mij overtuigd, dan ben ik de laatste die de baas tegen spreekt.(kzou niet durven)
hey, dit is de oplossing, en vet geluid, en koele lucht!!Revers99 schreef:Ik heb mijn powerfilter gewoon zo zitten.
De slang zorgt voor frisse lucht, waar de motor wel behoefte aan heeft bij de wat hogere temperaturen.
Voor de carter ontluchting heb ik ook een klein filtertje, hij gooit er enkel haast nooit (lees: geen) vuiligheid uit.