Ja! Smakelijk !hvdh schreef:André Post schreef:De pomp werkt als tijdens het starten benzine komt uit het slangetje wat normaal aan de carburateur zit.
Dus voor niks m'n mond vol benzine?

Ik zal het onthouden voor de volgende keer.Gerard2cv schreef:Daarom kan je beter aan de vulpijp blazen,als je je mond met een doek afsluit
Het membraan ziet er goed uit. Geen scheuren of gaatjes (op 6 na), maar misschien moet ik geen risico nemen nu hij toch open ligt. Een 'nieuwe' kost waarschijnlijk niet de hoofdprijs.Geert schreef:gecontroleerd op scheuren of gaatjes?
He, die ken ik niet. Heb je misschien een adres voor mij?Geert schreef:Misschien moet je even over de grens wippen naar Brüggen
Dat is het AC nummer, maar hij had graag het RAL nummer ....AZL57 schreef:ook de binnenkant van je deuren niet? Ook even bij autoschade bedrijven vragen voor de verf ze moeten alleen de oude recepten nog hebben. Dan kunnen ze het maken. Klerucode staat op rond alu-plaatje onder de motorkap. (tenzij deze auto dat al niet meer had).
Juist Geert! Het AC nummer heb ik natuurlijk, nu nog de RAL vertaling. Het vergelijken met een stukje bestaand vind ik geen lekkere oplossing. Het wordt mij dan teveel een gok en uit julllie reactie's begrijp ik dat er ook geen nummer is.Geert schreef:Dat is het AC nummer, maar hij had graag het RAL nummer ....